Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sjÀlv!
Nej men oj oj, Àr man omgiven av ett gÀng ungdomar i denna trÄden. Fasen kÀnner mig gammal som en dinosaurie!
De dÀr action-man kom efter att en annan vÀxt upp juh, var det inte i början av 90-talet?
En annan vÀxte ju upp med Big Jim som gÀllde dÄ och Star Wars figurer.
Hörde jag Lego?! Kolla in mina auktioner om ni vill se ett hÀftigt Lego-kit vet ja.
Annonser frÄn turboflow pÄ Tradera.com
Handla second hand och begagnat frÄn turboflow pÄ Tradera. HÄllbar shopping pÄ Sveriges största cirkulÀra marknad, Tradera.comwww.tradera.com
SlÀnger upp en arkivbild för topic oxÄ.
Vad Àr ref pÄ denna... skitsnygg ju... ?
Ja de dÀr spelade man i sina yngre dagar cool nÀr de var open world och man kunde "nÀstan" göra vad som helst... Men hade för mig att de fanns en remake redan fast dem la till online funktion pÄ den, men kanske var nyare helt och hÄllet... LÀnge sedan man spelade pÄ PC, hoppade över helt till PS istÀllet.Det hÀr med Älder Àr relativt. KÀnde mig som en dinosaurie nÀr jag lÀste att Microsoft vill göra en remake pÄ Oblivion och jag tÀnkte att det inte var sÄ lÀngesen spelet slÀpptes
Det Àr en GA-1000-1AVad Àr ref pÄ denna... skitsnygg ju... ?
Grattis, helt rÀtt att vÀlja en toppmodell frÄn början.DÄ har vi ett resultat! Tack alla i trÄden för tips! Jag gick till KlockmÀster i FÀltöversten och valde mellan 10 G-Shocks som plockades fram. Alla trevliga men en som ögat fÄngade direkt och den blev det.
Jajamen, MVG+.Tack InnebĂ€r det att den fĂ„r godkĂ€nt? Sitter vĂ€ldigt skönt. Ăr en premium modell men jag vet inte riktigt vad det innebĂ€r i detta fall?
Man blir ju glad av att lÀsa detta eftersom jag inte hade koll som sagt Ska tugga mig igenom manualen ocksÄ som Àr rÀtt diger. VÀldigt skön pÄ och tuff tycker jagJajamen, MVG+.
Vad som bland annat skiljer den frÄn andra som pÄ pappret har samma funktioner Àr att hela boetten Àr i metall och har skruvat baklock, betydligt bÀttre knappar samt STN-display vilket gör stor skillnad för lÀsbarheten, sÀrskilt pÄ negativa displayer.
Det Àr en super fin modell, vÀlkommen till G-Shock beroendet. Snart kommer suget pÄ att testa andra modellerMan blir ju glad av att lÀsa detta eftersom jag inte hade koll som sagt Ska tugga mig igenom manualen ocksÄ som Àr rÀtt diger. VÀldigt skön pÄ och tuff tycker jag
Samma hÀr, har ett paket som ligger och vÀntar.LÀngtar sjÀlv pÄ att dagen ska gÄ mot sitt slut sÄ jag kan hÀmta ut ett paket
- Ett tips: lĂ€s manualen pĂ„ nĂ€tet istĂ€llet, har du en lĂ€splatta blir det mer lĂ€ttlĂ€st. Sök bara pĂ„ âmanual Casio och modulnumret pĂ„ klockan (fyra siffror, stĂ„r pĂ„ baklocket).Man blir ju glad av att lĂ€sa detta eftersom jag inte hade koll som sagt Ska tugga mig igenom manualen ocksĂ„ som Ă€r rĂ€tt diger. VĂ€ldigt skön pĂ„ och tuff tycker jag
SÄ surt de dÀr, speciellt nÀr man fick meddelande strax innan 9 i morse att de gick att hÀmta..Samma hÀr, har ett paket som ligger och vÀntar.
Jag var seg men sÄg du fÄtt svar LÀgger till GA-1000FC-1A bredvidVad Àr ref pÄ denna... skitsnygg ju... ?
Tack! Fick info av damen pĂ„ FĂ€ltöversten och har laddat ner den. Hon skrev tom ned dom fyra siffrorna. MĂ€rkte vĂ€l att det inte var den mest initierade som var pĂ„ besök Globens Casio skĂ„p stod tomma men ska fyllas upp nu. Vilken trĂ„d, hĂ€r kommer jag hĂ€nga mycket. Kul att se sĂ„ mĂ„nga olika G-Shocks- Ett tips: lĂ€s manualen pĂ„ nĂ€tet istĂ€llet, har du en lĂ€splatta blir det mer lĂ€ttlĂ€st. Sök bara pĂ„ âmanual Casio och modulnumret pĂ„ klockan (fyra siffror, stĂ„r pĂ„ baklocket).
Fin klocka ocksÄ!
Remake pÄ Oblivion?Det hÀr med Älder Àr relativt. KÀnde mig som en dinosaurie nÀr jag lÀste att Microsoft vill göra en remake pÄ Oblivion och jag tÀnkte att det inte var sÄ lÀngesen spelet slÀpptes