Jag vet en som har tvÄJapp, sÄ bra och sÄ trÄkiga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet en som har tvÄJapp, sÄ bra och sÄ trÄkiga
GWX-5600WA-7? En sĂ„n villhöver jag nĂ„got enormt!Har anvĂ€nt den i princip dagligen sen 2017, gillar den ganska mycketâŠ
Den hÀr sÀnkning gjorde att den blev sÄld tydligen Hamnar den i trÄden??Den hÀr kan det nog finnas lite prutmÄn pÄ, den Àr redan prissÀnkt ett par gÄnger.
Eller sÄ sÀnker han den igenDen hÀr sÀnkning gjorde att den blev sÄld tydligen Hamnar den i trÄden??
Den Àr snygg den dÀr!NÀmen ser man pÄ, nu har det blivit ett litet mÀrke pÄ bling blingen.
Nu kan man Àntligen go-full-retard med den
Jag tycker den Àr vÀldigt trevlig och sjukt bekvÀm. Det mesta Àr bÀttre Àn GBD-200. SÄ bara slÄ till nÄgonBra pris!
Avslutad - Casio G-SHOCK G-Lide GBX-100-1JF
Hej! SÀljer en Casio G-SHOCK G-Lide GBX-100-1JF Jag Àr ensam Àgare sedan Aug-2020, antar det mesta finns att hitta pÄ internet men lite kort fakta: Mineralglas, bluetooth, diameter 46 mm (men upplevs absolut inte sÄ stor), 14,7 mm tjock, vattentÀt 200m, etc. Jag har slarvat bort allt utom...klocksnack.se
HÄller med. Har Àgt bÄda och föredrar 100 rent utseendemÀssigt.Jag tycker den Àr vÀldigt trevlig och sjukt bekvÀm. Det mesta Àr bÀttre Àn GBD-200. SÄ bara slÄ till nÄgon
VĂ€nta du bara Du vet ju inte vad som finns med i kuvertetDet var en liten Saab det !
HjÀlp, alla dessa stÄlisar! NÄn som vill sÀlja sin?
DÄ har vi ett resultat! Tack alla i trÄden för tips! Jag gick till KlockmÀster i FÀltöversten och valde mellan 10 G-Shocks som plockades fram. Alla trevliga men en som ögat fÄngade direkt och den blev det.Jag kunde varit tydligare helt klart TÀnkte klassisk fyrkant och den du lÀnkar till var ju riktigt bra! Gillar Àven den gröna GA-B2100, riktigt tuff. Ska gÄ och kika pÄ dom live, stort tack! à terkommer i trÄden vad det blev
Coolt, grattis! Visste inte att den gick att fÄ tag pÄ lÀngreDÄ har vi ett resultat! Tack alla i trÄden för tips! Jag gick till KlockmÀster i FÀltöversten och valde mellan 10 G-Shocks som plockades fram. Alla trevliga men en som ögat fÄngade direkt och den blev det.
Tack InnebĂ€r det att den fĂ„r godkĂ€nt? Sitter vĂ€ldigt skönt. Ăr en premium modell men jag vet inte riktigt vad det innebĂ€r i detta fall?Coolt, grattis! Visste inte att den gick att fĂ„ tag pĂ„ lĂ€ngre
Japp, sÄ heter denGWX-5600WA-7? En sÄn villhöver jag nÄgot enormt!
Om man rent hypotetiskt skulle skaffa en sÄn, Àr det japanimport som gÀller dÄ?