• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lunchpromenad

IMG_6654.jpeg

Kolla @ekke 😉
Har köpt nog med fejk nu 😅.
Fejk bejp kom igĂ„r förresten. FĂ„r se nĂ€r jag plockar isĂ€r fanskapet... Som tur var luktar den cigarettrök sĂ„ jag fĂ„r möjlighet att hĂ„rdtesta min ozonlĂ„da sen. Inget ont som inte har nĂ„got gott med sig 👍

Fejk bejp kom igĂ„r förresten. FĂ„r se nĂ€r jag plockar isĂ€r fanskapet... Som tur var luktar den cigarettrök sĂ„ jag fĂ„r möjlighet att hĂ„rdtesta min ozonlĂ„da sen. Inget ont som inte har nĂ„got gott med sig 👍
Fasen du sĂ„g skarpare Ă€n jag ju😬
NĂ€r jag kollade alla bilder sĂ„ Ă€r den gula en tydlig fake oxĂ„đŸ˜Ÿ
Har anmĂ€lt den till Tradera iaf👍

Du fÄr ge pÄ den ordentligt sen och se om du kan pÄverka plasten! Förvisso kanske ett prov utan egentligt vÀrde eftersom plasten i kopian förmodligen Àr annan Àn originalet. Men ÀndÄ!

Tillbaka
Topp