Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oh yes, poppigaste fÀrgen av dom alla!Gult Àr lÀckert!
@martaSM30Oh yes, poppigaste fÀrgen av dom alla!
NÀr kommer din första gula G?
Det Àr frÄgan detOh yes, poppigaste fÀrgen av dom alla!
NÀr kommer din första gula G?
Nix⊠du fÄr vrida lite pÄ handleden för att hitta den bÀsta kontrasten och sen ta ett fotoDagens!
DĂ„lig kontrast, finns de nĂ„gon adjustment möjlighet under âhuvenâ Gs vanligen (hĂ„rdvarumĂ€ssigt)?
Jajjemen, fick tag i en för ett tag senDu har ocksĂ„ skaffat den modellen! Ăr det bara vi tvĂ„ hĂ€r pĂ„ forumet som har den?
Har köpt nog med fejk nu .Kolla @ekke
Casio G Shock GA-100
Utropspris: 700 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-10-23 20:09:49. Köp & sĂ€lj begagnade & oanvĂ€nda Ăvriga armbandsur pĂ„ Tradera.www.tradera.com
Aja, inte mycket att göraNix⊠du fÄr vrida lite pÄ handleden för att hitta den bÀsta kontrasten och sen ta ett foto
Fasen du sÄg skarpare Àn jag juHar köpt nog med fejk nu .
Fejk bejp kom igÄr förresten. FÄr se nÀr jag plockar isÀr fanskapet... Som tur var luktar den cigarettrök sÄ jag fÄr möjlighet att hÄrdtesta min ozonlÄda sen. Inget ont som inte har nÄgot gott med sig
Den finns pÄ blocket med.Kolla @ekke
Edit. Fake!! AnmÀld!Casio G Shock GA-100
Utropspris: 700 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-10-23 20:09:49. Köp & sĂ€lj begagnade & oanvĂ€nda Ăvriga armbandsur pĂ„ Tradera.www.tradera.com
Fast det dÀr Àr ju en G-shuck. Ser ut att vara not even a brother from another motherApropÄ fejk... Gott om dom nu
Digitalklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Digitalklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Du fÄr ge pÄ den ordentligt sen och se om du kan pÄverka plasten! Förvisso kanske ett prov utan egentligt vÀrde eftersom plasten i kopian förmodligen Àr annan Àn originalet. Men ÀndÄ!Har köpt nog med fejk nu .
Fejk bejp kom igÄr förresten. FÄr se nÀr jag plockar isÀr fanskapet... Som tur var luktar den cigarettrök sÄ jag fÄr möjlighet att hÄrdtesta min ozonlÄda sen. Inget ont som inte har nÄgot gott med sig
AnmÀlde den oxÄ tidigare ikvÀllApropÄ fejk... Gott om dom nu
Digitalklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Digitalklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Ja den ska fÄ smaka pÄ lÄdans fulla kraftDu fÄr ge pÄ den ordentligt sen och se om du kan pÄverka plasten! Förvisso kanske ett prov utan egentligt vÀrde eftersom plasten i kopian förmodligen Àr annan Àn originalet. Men ÀndÄ!
Ja den ska fÄ smaka pÄ lÄdans fulla kraft
Glömde ju posta den hÀr