• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

download (4) (10).jpeg
Thank you God, it’s not a jelly 😂

MÄste nog va kjeringa mot strömmen och sÀga att jag tycker det var en rÀtt cool Mudman. Kanske inget jag skulle skaffa sjÀlv men en intressant pjÀs, sÀg ifall man specifikt samlar pÄ "love the sea and the earth"-modeller. Tufft med loggan i belysningen bakom dubbla displaylager, ger troligen en snygg djupkÀnsla irl.

Jag kan hÄlla med om att fÀrgvalet fÄr den att se plastigare ut Àn standardmodellerna, men det Àr ju inga omaka fÀrger eller att det skÀr sig eller sÄ.
Har definitivt sett mycket vĂ€rre fĂ€rgval pĂ„ g-shockslĂ€pp de senaste Ă„ren (ingen nĂ€mnd ingen glömd).😁

MÄste nog va kjeringa mot strömmen och sÀga att jag tycker det var en rÀtt cool Mudman. Kanske inget jag skulle skaffa sjÀlv men en intressant pjÀs, sÀg ifall man specifikt samlar pÄ "love the sea and the earth"-modeller. Tufft med loggan i belysningen bakom dubbla displaylager, ger troligen en snygg djupkÀnsla irl.

Jag kan hÄlla med om att fÀrgvalet fÄr den att se plastigare ut Àn standardmodellerna, men det Àr ju inga omaka fÀrger eller att det skÀr sig eller sÄ.
Har definitivt sett mycket vĂ€rre fĂ€rgval pĂ„ g-shockslĂ€pp de senaste Ă„ren (ingen nĂ€mnd ingen glömd).😁
Jag kÀrringar med dig. Den dÀr gröna Àr sÄ hÀrligt lego, och med det menar jag att fÀrg som Àr plastig inte behöver vara dÄligt.
Endera sĂ„ gillar man fĂ€rg, eller sĂ„ gör man det inte. Och med tanke pĂ„ att det hela tiden kommer ganska bjĂ€rta G-Shocks sĂ„ sĂ€ljer det bevisligen tillrĂ€ckligt till den bjĂ€rta skaran (mig inkluderad 😎).
Hoppas verkligen det fortsĂ€tter sĂ„. TĂ€nk va fĂ„ modeller vi haft annars, och inget att klaga pĂ„ 😉

Tillbaka
Topp