Flipper2
Guld
Thank you God, itâs not a jelly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Thank you God, itâs not a jelly
Det hÀr kommer nog fÄ fart pÄ försÀljningen
Hmmm, jag tÀnker hur frÀnt det hade vart med en riktigt kameleontfÀrgad G lixomDet hÀr kommer nog fÄ fart pÄ försÀljningen
Jag har undrat en lÀngre tid nu... varför gör de inte lÀngre G-Shocks med beige eller bruna bezel och band? What is the problem ???Det hÀr kommer nog fÄ fart pÄ försÀljningen
UngefÀr som denna?Jag har undrat en lÀngre tid nu... varför gör de inte lÀngre G-Shocks med beige eller bruna bezel och band? What is the problem ???
G-Shock DW-6900 â24 HRS in Las Vegasâ
Det gör de vÀl?Jag har undrat en lÀngre tid nu... varför gör de inte lÀngre G-Shocks med beige eller bruna bezel och band? What is the problem ???
Jag kÀrringar med dig. Den dÀr gröna Àr sÄ hÀrligt lego, och med det menar jag att fÀrg som Àr plastig inte behöver vara dÄligt.MÄste nog va kjeringa mot strömmen och sÀga att jag tycker det var en rÀtt cool Mudman. Kanske inget jag skulle skaffa sjÀlv men en intressant pjÀs, sÀg ifall man specifikt samlar pÄ "love the sea and the earth"-modeller. Tufft med loggan i belysningen bakom dubbla displaylager, ger troligen en snygg djupkÀnsla irl.
Jag kan hÄlla med om att fÀrgvalet fÄr den att se plastigare ut Àn standardmodellerna, men det Àr ju inga omaka fÀrger eller att det skÀr sig eller sÄ.
Har definitivt sett mycket vÀrre fÀrgval pÄ g-shockslÀpp de senaste Ären (ingen nÀmnd ingen glömd).
PÄ grÀnsen till fantasilöst. Och den Àr ju inte ens gul!Tre dagar i rad med samma klocka. Sjukt ju.
Det hÀr Àr ju inte ok, fÄr gÄ pÄ guldiet i en vecka tror jag. Man vill ju inte tappa sin identitet liksom .PÄ grÀnsen till fantasilöst. Och den Àr ju inte ens gul!
Gult Àr lÀckert!Det hÀr Àr ju inte ok, fÄr gÄ pÄ guldiet i en vecka tror jag. Man vill ju inte tappa sin identitet liksom .
Börjar direkt.
SÄ ren och fin den Àr!I vÀgdiket. Fortfarande svamp i skogen.