Fru hepanter
Basic
En av favoriterna i familjen gshock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀr gick man runt Ä vÀntade pÄ nÀsta uppdaterade Rangman, men yrs va besviken man blev :/ kan ju bli bÀttre IRL, men just nu sÄg den verkligen inte attraktiv ut....Rangeland GPR-H1000.
Images of Rangeman GPR-H1000 leaked - G-Central G-Shock Fan Site
Leaked images of the upcoming G-Shock GPR-H1000 have made their way online. The GPR-H1000 is presumably a Rangeman, as the naming convention follows thewww.g-central.com
...och, herr Tomte, om du tycker att jag varit extra snÀll sÄ fÄr du förstÄs gÀrna uppgradera den till en GW-M5610 med MIP-display.Istortsett det enda jag gillar med dessa nya "smarta" G's Àr MIP-displayen.
KÀra Casio-tomten, hÀr har du en punkt till önskelistan:
- En basic svart square med MIP-display. Inget extra lull-lull, inga extra funktioner. Bara en DW-5600 med ny display.
Ăr det en orealistisk önskan?
HÀr gick man runt Ä vÀntade pÄ nÀsta uppdaterade Rangman, men yrs va besviken man blev :/ kan ju bli bÀttre IRL, men just nu sÄg den verkligen inte attraktiv ut....
HÄller med om profilen.Profilen var rÀtt snygg ÀndÄ. Men framsidan var meeeeh.
Ja, den dÀr globen var ju fenomenalt uselThrowback-ThöörsdÀj för alla stofiler, semi-ludditer, mumrikar och bakÄtstrÀvare.
23 Är gammal G-2000 + en undermÄligt mönsterpassad jordglob.
ja de kan jag hÄlla med om, gbd-h1000 hade jag ocksÄ höga förvÀntningar pÄ, förstÄ mig rÀtt, den Àr superb, men trodde den skulle vara lite bÀttre, dock fÄr ja vÀlja sÄ Àr det ju GPR-B1000 bÀst i mitt tycke Àn sÄ lÀnge ^^Profilen var rÀtt snygg ÀndÄ. Men framsidan var meeeeh.
Som jag skrev innan, H2000 pÄ steroiderRangeland GPR-H1000.
Leaked images of the upcoming G-Shock GPR-H1000 have made their way online. The GPR-H1000 is presumably a Rangeman, as the naming convention follows thewww.g-central.com
Dun frÄga kanske men vad tillfÞr gyroskopet fÞrutom att mÞjligjÞra annan dat? Har ddet nÄgot egenvÊrde?Rangeland GPR-H1000.
Throwback-ThöörsdÀj för alla stofiler, semi-ludditer, mumrikar och bakÄtstrÀvare.
23 Är gammal G-2000 + en undermÄligt mönsterpassad jordglob.
Javisst, jag kan inte komma pÄ nÄt negativt att sÀga om den.G-2000 serien Àr riktigt grym! FörstÄr inte varför den serien inte Àr mer populÀr bland samlare.
MTG torsdag
Han Àr cool, den dÀr Fis-HermanFörspel inför fredagen
Sitter superskönt! Tung och solid kÀnsla, B2000 har lÀttare lÀnk (om du kÀnner pÄ den), och B3000 har lÀttare (enligt mig) Àn B2000. SÄ B1000 Àr tyngre men sitter bÀttre dock inget lÄs som MRG har.Funderar pÄ en sÄdan lÀnk. Hur ser lÄset ut? Som MRG?
Jag skulle gÄ pÄ Colour istÀllet RegnbÄgstitanen alltsÄImorgon en av mycket fÄ kostymdagar pÄ jobbet. DÄ behövs en dressare. FrÄgan Àr bara vilken. Lutar nog Ät Kolor
Ingen dÄlig idé! Den piggar upp en onekligen upp en rÀtt slÀtstruken outfitJag skulle gÄ pÄ Colour istÀllet RegnbÄgstitanen alltsÄ
Sitter superskönt! Tung och solid kÀnsla, B2000 har lÀttare lÀnk (om du kÀnner pÄ den), och B3000 har lÀttare (enligt mig) Àn B2000. SÄ B1000 Àr tyngre men sitter bÀttre dock inget lÄs som MRG har.