Flipper2
Guld
A-a-a..... lite nyansskillnad men tar man av sig glasögonen sÄ ser det bra utKlockan Äkte av men hösttemat bestÄr.
Notera fÀrgmatchen i detaljerna hos klocka och byxa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
A-a-a..... lite nyansskillnad men tar man av sig glasögonen sÄ ser det bra utKlockan Äkte av men hösttemat bestÄr.
Notera fÀrgmatchen i detaljerna hos klocka och byxa
Tror och hoppas att det inte stĂ€mmer att detta Ă€r nya Rangeman. Den har inget Rangeman-DNA vad jag kan se. Ăr inte bilden bara ett hopplock eller vad tror ni?Rangeland GPR-H1000.
Images of Rangeman GPR-H1000 leaked - G-Central G-Shock Fan Site
Leaked images of the upcoming G-Shock GPR-H1000 have made their way online. The GPR-H1000 is presumably a Rangeman, as the naming convention follows thewww.g-central.com
JasÄ, hÀr fÄr man för gammal ost!A-a-a..... lite nyansskillnad men tar man av sig glasögonen sÄ ser det bra ut
Ăhhh, har du din klocka för att kolla tiden??? Trodde det bara var för att va snygg lixomPĂ„minner om displayen pĂ„ min Oneness
Nope. Lufttryck, kompassriktning och i viss mĂ„n ficklampa Ă€r vĂ€l de huvudsakliga funktionerna jag anvĂ€nder. Tiden, den kollar jag pĂ„ mobilenĂhhh, har du din klocka för att kolla tiden??? Trodde det bara var för att va snygg lixom
Det dÀr blev ju riktigt bra! Har just funderat pÄ var den passar. Den Àr ju egentligen jÀttekonstig.Dress-G
Jag tycker att en Àr riktigt bra. Lite mer nedtonad irl Àn pÄ bild.Det dÀr blev ju riktigt bra! Har just funderat pÄ var den passar. Den Àr ju egentligen jÀttekonstig.
Men sÄ dÀr var den ju bara skitbra! Snygg och alldeles lagom blingig, trevligt avbrott mot den annars sÄ strikta klÀdsel.
Jag tycker den Àr riktigt mÄngsidig, har faktiskt kört min till skjorta och kavaj ocksÄJag tycker att en Àr riktigt bra. Lite mer nedtonad irl Àn pÄ bild.
Det stĂ„r ju iof Range-Land, inte Range-Man...Tror och hoppas att det inte stĂ€mmer att detta Ă€r nya Rangeman. Den har inget Rangeman-DNA vad jag kan se. Ăr inte bilden bara ett hopplock eller vad tror ni?
Ser ut som ett kĂ€rleksbarn mellan GD-350 och GBD-H2000 ...... och det vĂ€rsta: ingen MB6 !Tror och hoppas att det inte stĂ€mmer att detta Ă€r nya Rangeman. Den har inget Rangeman-DNA vad jag kan se. Ăr inte bilden bara ett hopplock eller vad tror ni?
Setts ja, men inte diskuterats direkt.Har denna diskuterats?
Dream Project #2 G-Shock G-D001
Allt som Àr 18k vill man vÀl ha? Fullset liksomSetts ja, men inte diskuterats direkt.
MÀrklig pjÀs.
Men lampan den kommer i skulle jag inte avstÄ frivilligt.
Min guling fick svart klÀdsel