Kan man inte köra den i "Doro"mode som gbx100?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Correction: funktioner som en GW-M5610Tycker den Àr helt ok, förutom alla "smart"-funktioner..
En square med funktioner som en GW-B5600 fast med MIP hade vart mumma
MIP Àt ju överlÀgset, men vill inte ha dom funktionerna, sen tycker jag den Àr för stor. Hade vart fint med en vanlig 5610 med MIP, kanske kommer nÄn gÄng.Mip vs "vanlig" negativ
Den har samma storlek som 5610?. Oavsett sÄ gillar jag inte man ska behöva ladda, och vill inte ha massa sensorer pÄ baksidan. Men den Àr snygg helt klart.Vilket utseende Àr du ute efter?
MIP display Àr överlÀgset bÀsta negativa displayen. Finns sÀkert fler men hÀr Àr nÄgra olika tex:
Gbx100, gbd200, gprb1000, gbdh1000
Eller Fyrkant:
Om det gÄr, stÀng av alla funktioner sÄ borde solcellerna kunna hÄlla liv i den.Den har samma storlek som 5610?. Oavsett sÄ gillar jag inte man ska behöva ladda, och vill inte ha massa sensorer pÄ baksidan. Men den Àr snygg helt klart.
Ingen synk hÀr
Det mÄste det ju vara. Familjen @Derix bakar ju pizza. Skönt, trodde det var mÄndag i morgonVintertiden gör mig förvirrad, Àr det lördag idag?
Just den grodan Àr bökig att synka. Jag fick bÀst resultat nÀr jag la baklocket riktat mot önskat vÀderstrÀck. Kanske kan det gÄ bÀttre sÄ Àven för dig?Har inte heller fÄtt ordning pÄ synken pÄ söndagsgrodan. Blir eftermiddagens projekt. Fick stÀnga av DST för att fÄ rÀtt tid
Bra tips, ska testa. Har haft den liggande pÄ samma stÀlle som övriga, och dÀr synken brukar funka.Just den grodan Àr bökig att synka. Jag fick bÀst resultat nÀr jag la baklocket riktat mot önskat vÀderstrÀck. Kanske kan det gÄ bÀttre sÄ Àven för dig?
Jag tror bestÀmt det Àr söndag hela veckanDet mÄste det ju vara. Familjen @Derix bakar ju pizza. Skönt, trodde det var mÄndag i morgon
God morgon!
Ny vecka, nya möjligheter. Dock samma G-shock för fjÀrde dagen pÄ raken. Vad Àr det som hÀnder???