Oohhh noooo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dykarur tycker jag Àr knas till kavaj men G-Shock funkar förvÄnansvÀrt bra!G till kavaj Àr alltid rÀtt
G till kavaj Àr alltid rÀtt
Det tycker han ocksÄ....
Dykarur tycker jag Àr knas till kavaj men G-Shock funkar förvÄnansvÀrt bra!
En gul G-shock, sÄ ovÀntat!Kaffedags och pakÀÀÀt!
Otippad lapp pÄ helt vanligt papper.
Dyr och riktigt najs 6900. Och gul .
Trevligt med guldig tint pÄ displayen
Det Àr ett gift... Vet inte hur jag ska ta mig ur beroendet. Chansar pÄ att gasa mig urEn gul G-shock, sÄ ovÀntat!
NÄgra fler som du kanske behöver i gula samlingen?Det Àr ett gift... Vet inte hur jag ska ta mig ur beroendet. Chansar pÄ att gasa mig ur
Den bÀsta frÄn 30thNÄgra fler som du kanske behöver i gula samlingen?
Den bÀsta frÄn 30th
Kul att det hamnade en Ed Sheeran hÀr i trÄden! GrattisKaffedags och pakÀÀÀt!
Otippad lapp pÄ helt vanligt papper.
Dyr och riktigt najs 6900. Och gul .
Trevligt med guldig tint pÄ displayen
Visa digital AVI lÀnken funkar ju inte...Oohhh noooo
NÀjje, vad var det som gjorde dom sÄ dyra nu igen? Det Àr vanliga stÄlisar fast carbon bezel/lÀnk eller? Jag vill ju ocksÄ ha en sÄn 6DR (men inte ens till halva det dÀr priset)
Fasen oxÄ... Jag har blivit luradVisa digital AVI lÀnken funkar ju inte...
Bra köp!Fick ocksÄ paket idag med en G som jag varit sugen pÄ i flera Är och idag dök den upp och Àr minst lika bra som jag förestÀllt mig