DÄ lÄter det som att GPR-B1000 Rangeman Àr ett vettigt val..Den tyngsta!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ lÄter det som att GPR-B1000 Rangeman Àr ett vettigt val..Den tyngsta!![]()
Den handöverfrÀstekniska lösningen Àr mer intressant sÄ hÀr kommer ett foto pÄ det istÀllet. Slipa Àr ju bara att slipa.Snyggt!
Blir ju spÀnnande att se den sliptekniska lösningen sen dÄ![]()
Snyggt jobbat! Ăr alltsĂ„ inte bara min 7yo som tillverkar presenter/julklapparDen handöverfrĂ€stekniska lösningen Ă€r mer intressant sĂ„ hĂ€r kommer ett foto pĂ„ det istĂ€llet. Slipa Ă€r ju bara att slipa.![]()
Efter slipandet köpte jag paraffinolja pÄ Biltema och eftersom det Àr ÀndtrÀ sÄ svalde skÀrbrÀdan sÀkert 3 dl olja.![]()
NÀr skÀrbrÀdan slÀckt törsten sÄ var den redo för ett litet fotojobb innan den ska packas in till min pojkes födelsedag imorgon. Han gillar inte plastskÀrbrÀdor eftersom han menar att det skadar hans testosteronnivÄer vilket sÄklart Àr klokt. Hoppas att han blir nöjd imorgon![]()
![]()
![]()
Ha ha, nĂ€ sĂ„ Ă€r det. En gĂ„ng nĂ€r jag var luspank och över 20 sĂ„ gav jag bort teckningarSnyggt jobbat! Ăr alltsĂ„ inte bara min 7yo som tillverkar presenter/julklappar![]()
Den handöverfrÀstekniska lösningen Àr mer intressant sÄ hÀr kommer ett foto pÄ det istÀllet. Slipa Àr ju bara att slipa.![]()
Efter slipandet köpte jag paraffinolja pÄ Biltema och eftersom det Àr ÀndtrÀ sÄ svalde skÀrbrÀdan sÀkert 3 dl olja.![]()
NÀr skÀrbrÀdan slÀckt törsten sÄ var den redo för ett litet fotojobb innan den ska packas in till min pojkes födelsedag imorgon. Han gillar inte plastskÀrbrÀdor eftersom han menar att det skadar hans testosteronnivÄer vilket sÄklart Àr klokt. Hoppas att han blir nöjd imorgon![]()
![]()
![]()
Den dÀr skulle man ju bli glad över att fÄ!Den handöverfrÀstekniska lösningen Àr mer intressant sÄ hÀr kommer ett foto pÄ det istÀllet. Slipa Àr ju bara att slipa.![]()
![]()
![]()
Vilken Àr det?Paniken som uppstÄr nÀr G-shocken visar [LOW] uppe i högra hörnet. NÀr varken sol eller ljus Àr i nÀrheten kommande mÄnader sÄ blev jag tvungen att inhandla en sÄn hÀr laddare, Àntligen dök den upp för provkörning. Vet ju att flera hÀr innan har en liknande och det Àr tack vare er som jag kom pÄ tanken att bestÀlla en egen!
![]()
![]()
![]()
Fattar varförPaniken som uppstÄr nÀr G-shocken visar [LOW] uppe i högra hörnet. NÀr varken sol eller ljus Àr i nÀrheten kommande mÄnader sÄ blev jag tvungen att inhandla en sÄn hÀr laddare, Àntligen dök den upp för provkörning. Vet ju att flera hÀr innan har en liknande och det Àr tack vare er som jag kom pÄ tanken att bestÀlla en egen!
![]()
![]()
![]()
StÀndigt denna tysk!
Vi kan ta en av era hundar meddelar jag och min samboSkönt att klia tÀnderna lite pÄ en G![]()
Haha ja, kan ju meddela att jag befinner mig i den delen av Sverige dÀr det Àr 0 timmar solsken i novemberFattar varför![]()
![]()
Det dÀr var min sjÀl vackert pÄ riktigt!Den handöverfrÀstekniska lösningen Àr mer intressant sÄ hÀr kommer ett foto pÄ det istÀllet. Slipa Àr ju bara att slipa.![]()
![]()
![]()
Update med vÀrmekameran efter en stunds laddning. Ser vÀl bra ut, I guess!Paniken som uppstÄr nÀr G-shocken visar [LOW] uppe i högra hörnet. NÀr varken sol eller ljus Àr i nÀrheten kommande mÄnader sÄ blev jag tvungen att inhandla en sÄn hÀr laddare, Àntligen dök den upp för provkörning. Vet ju att flera hÀr innan har en liknande och det Àr tack vare er som jag kom pÄ tanken att bestÀlla en egen!
![]()
![]()
![]()
Bara 2k euro. KnĂŒllerpreis!StĂ€ndigt denna tysk!NĂ„, blev omdömet
![]()
?
(Kan inte kolla videon nu)
Finns tvÄ valpar kvar som söker hem sÄ bara slÄ tillVi kan ta en av era hundar meddelar jag och min sambo![]()
Nu lÀr du fÄ bra schwung!
Ser det bra ut eller lutar banorna som vanligt?