Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alla i perfekt synk. SÄ jÀkla bra
MB6 rules!Alla i perfekt synk. SÄ jÀkla bra
Riktigt jÀkla trevlig samlingMÄnga Àr duktiga hÀr pÄ att visa sina samlingar. HÀr Àr min. RÀtt nöjd men det finns alltid nÄgon som saknas!
Enig! Riktig kanonsamlig! Kul med Maharishin, kungen bland Mudmasters. Bild pÄ minRiktigt jÀkla trevlig samling
Den ska du vara mer Àn bara "rÀtt nöjd" med
Uppdraget har ju faktiskt varit utfört ett tag men kom just pĂ„ uppdragsbeskrivningen. Rött och vitt ïžKöp 2 till. En blir ju för lite eftersom du ska ha en pĂ„ armen ocksĂ„.
En röd kanske och sÄ saknas det nÄt vitt.
Uppdraget har ju faktiskt varit utfört ett tag men kom just pĂ„ uppdragsbeskrivningen. Rött och vitt ïž
Snyggaste varianten av 9300 imo.
Tack för pÄminnelsen. Alarm stÀllt!
Faaaiiillll
Hann inte med
Men det Àr fint hÀr i a f
Fantastiskt variant av en fantastisk modell . Har inte sett nÄgon annan i trÄden medan jag hÀngt hÀr, men Àr ju nybörjare...Snyggaste varianten av 9300 imo.
Ăr det trĂ„dens enda?
Snyggt! Grattis!Uppdraget har ju faktiskt varit utfört ett tag men kom just pĂ„ uppdragsbeskrivningen. Rött och vitt ïž
Jaaaa, det gjorde jag! Jag tÀnkte nÀr jag gjorde det, att det nog blir tajt, men kan funka.StÀllde du alarmet pÄ 11:11?
Ja riktig fulltrÀff!Fantastiskt variant av en fantastisk modell . Har inte sett nÄgon annan i trÄden medan jag hÀngt hÀr, men Àr ju nybörjare...
MÄnga Àr duktiga hÀr pÄ att visa sina samlingar. HÀr Àr min. RÀtt nöjd men det finns alltid nÄgon som saknas!
Hahaha, sviiinbra ju! BÄde Chock och Shock resist!Jaha, dÄ var det dags för en riktig fuling pÄ tratten...
Vad blir nÀsta grej? Tjock Resist?
Var kan man köpa en sÄn?Paniken som uppstÄr nÀr G-shocken visar [LOW] uppe i högra hörnet. NÀr varken sol eller ljus Àr i nÀrheten kommande mÄnader sÄ blev jag tvungen att inhandla en sÄn hÀr laddare, Àntligen dök den upp för provkörning. Vet ju att flera hÀr innan har en liknande och det Àr tack vare er som jag kom pÄ tanken att bestÀlla en egen!