Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta sÄg ju skabbig ut redan som ny.
Vad gick totalkostnaden pÄ om man fÄr frÄga, tull osv?PakÀÀÀt frÄn Nippon!
Börjar med test av gult à la Bolinder-Munktell.
Guleböj enligt klassisk metod.
Totalt blev det 1265 bagis.Vad gick totalkostnaden pÄ om man fÄr frÄga, tull osv?
Ett gammalt G-shockordsprÄkLegenden sÀger att om man inte tar pÄ sig en G-Shock tillrÀckligt ofta sÄ packar den ihop sig sjÀlv i plÄtburken och transporteras magiskt till det svarta hÄl som Àr @roosterman s samling.
"Det rÄkade komma lite nytt" sÀger han sen.
BÀst att agera i förebyggande syfte:
Bra dÀr! BÀsta MudmasternFörsta mudmastern ramlade in idag. Fick kÀnna pÄ ett gympass, mycket bra! Tack till @Nygren
Den svarta sÄg ju skabbig ut redan som ny.
Det blir nog ingen poppis tror jag.... ser alldelles för begagnad ut, det Àr för mycket.... det rÀcker nuHÄller med. Ser ju ut som de dÀr asdyra jeansen med fabrikstillverkat slitage och en massa ventilationshÄl...
Gillar att du skriver första MudmasternFörsta mudmastern ramlade in idag. Fick kÀnna pÄ ett gympass, mycket bra! Tack till @Nygren
Jag misstÀnkte vÀl att det var du som taggade "SKE", snygg fade pÄ det vita dÀr.Jag o Grodan har begagnat Kungsholmens faciliteter
Ooohh, kan vi komma pÄ fler?Ett gammalt G-shockordsprÄk
Jag misstÀnkte vÀl att det var du som taggade "SKE", snygg fade pÄ det vita dÀr.