Hemma och byte till mysklÀder och sliten G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DW-5610MT-1 Mixtape
Ett vanligt nybörjarmisstag att lÀsa det sÄ... SjÀlv var jag en fena pÄ skrivstil pÄ mellanstadiet och ser att det stÄr "sket". Vilket matchar det översta ordet bra. Men tycker att personen missat sjÀlva syftet med skrivstil, man ska ju inte lyfta pÄ pennan eller vad hen nu har anvÀnt...Jag Àr oskyldig men om man kisar nör man lÀser sÄ fÄr jag det till @ekke sÄ skuldfrÄgan skickas vidare.
God morgon
Camo-onsdag idag vÀl?
Gröntonad display Àr inte fel.GW-B5600CD
G-Shock teams up with The Charles Darwin Foundation for Galapagos-themed GW-B5600CD trio - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock and non-profit conservation group The Charles Darwin Foundation are collaborating for a trio of limited edition GW-B5600CD watches with a Galapagoswww.g-central.com
GW-B5600GW-B5600CD
G-Shock teams up with The Charles Darwin Foundation for Galapagos-themed GW-B5600CD trio - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock and non-profit conservation group The Charles Darwin Foundation are collaborating for a trio of limited edition GW-B5600CD watches with a Galapagoswww.g-central.com
Och dessutom med positiv display!GW-B5600
Ăntligen gör dom nĂ„gra collabs med andra fyrkanter Ă€n DW-5600...
Riskerna finnsOch dessutom med positiv display!
Hörde jag "Tjööööp!"?
Riktigt cool!
Fick hem min andra TVA idag, skulle aldrig sÄlt den första men fick panik dÄ jag tyckte det var onödigt mycket pengar i en GShock. Har dÀremot saknat den brutalt sÄ kunde inte lÄta bli att köpa en till.
Utan tvekan den bÀsta GShocken för mig, Àlskar den lasrade texten, hÄlen, vikten, kontrasterna, allt.