• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Haze-camo😎
IMG_20231118_181036.jpg

IMG_20231118_181044.jpg

IMG_20231118_181102.jpg

Stort utbud, moms tillkommer.

Bra priser, moms tillkommer. Systersite till Tiktox.
Ebayhandlare baserade i EU med bra utbud och priser:

Tack sĂ„ mycket😊

Tudelad nu nÀr denna anlÀnt. Om den upplevs större eller om jag bara överskattat min handledsstorlek lÄter jag vara osagt

IMG_3313.jpeg
Tycker den ser ut att sitta perfekt! Vi Ă€r nĂ„gra hĂ€r i trĂ„den som initialt tĂ€nkt samma sak men som Ă€ndĂ„ sitter med en GWG-1k eller 2k pĂ„ armen nĂ„gra mĂ„nader senare 😉 OcksĂ„ kul att vi fĂ„tt in ytterligare en Ed Sheeran hĂ€r i trĂ„den!

Tycker den ser ut att sitta perfekt! Vi Ă€r nĂ„gra hĂ€r i trĂ„den som initialt tĂ€nkt samma sak men som Ă€ndĂ„ sitter med en GWG-1k eller 2k pĂ„ armen nĂ„gra mĂ„nader senare 😉 OcksĂ„ kul att vi fĂ„tt in ytterligare en Ed Sheeran hĂ€r i trĂ„den!
Hahah ja de Àr ett par rediga pjÀser!
FĂ„r la mjuka upp med denna för att vĂ€nja mig med strl. Steget frĂ„n att allt som oftast bruka 36mm kĂ€nns i nulĂ€get högst suspekt. Men vem vet, det Ă€r nog en vana grej🙏

Hahah ja de Àr ett par rediga pjÀser!
FĂ„r la mjuka upp med denna för att vĂ€nja mig med strl. Steget frĂ„n att allt som oftast bruka 36mm kĂ€nns i nulĂ€get högst suspekt. Men vem vet, det Ă€r nog en vana grej🙏
Precis, allt handlar om vana! Jag föredrar ocksÄ 36mm, men min GW-6900 Äker ÀndÄ pÄ med jÀmna mellanrum :)

Tillbaka
Topp