• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tips för den som vill prova @ekke s gul-diet. ;)

678D4FE2-AB52-4493-A754-BE3616AC9B80.jpeg

Finns pÄ blÄ tomaten.
Kan varmt rekommendera en tids guldiet â˜ș
Det sjuka med det hĂ€r priset Ă€r att det legat sĂ„ i ett par tre veckor. Faktiskt ett under att jag inte köpt en sjĂ€lv đŸ€”

Edit:
Vet att @Patric J köpte en för billiga 700-800 (?) dÀrifrÄn som han nÀmnde i trÄden, en vecka efter sÀnktes priset ytterligare... Eller Àr jag ute och cyklar?

Senast Àndrad:
Är det alltsĂ„ vanliga square-lĂ€nkarna som passar?
Ja visst, de till/frĂ„n t.ex. 5610 passar 👌 Blir en minimal glipa men helt OK. Extremt ofördelaktiga bild er i exakt rĂ€tt/fel vinkel.
Jag tycker personligen gen 1 lÀnkarna passar bÀttre rent visuellt pÄ 2100 dÄ de saknar de smÄ nedsÀnkningarna som gen 2 och squares har. Men framförallt för att jag tycker lÀnkdelningen pÄ hen 1 gör att jag pÄ min handled har lÀttare att hitta rÀtt lÀngd.

Bilagor

• 20231119_202328.jpg
    20231119_202328.jpg
    335.5 KB · Visningar: 2
  • 20231119_202323.jpg
    20231119_202323.jpg
    333.7 KB · Visningar: 2
Vilken G-Shock vill du ha?
Det korta svaret Àr "en liten". Det gör det hela svÄrare (mycket). En mindre modell typ GMAS2100.
Men bÄde Casioak och en rent digital, öppen för allt. Men inte rosa eller lila, vilket de mindre ofta Àr. Och sÄ köper jag bara begagnat (det Àr ett livsval snarare Àn ett klockval, att jobba lite mer cirkulÀrt). LÀser gÀrna tips :)

Det korta svaret Àr "en liten". Det gör det hela svÄrare (mycket). En mindre modell typ GMAS2100.
Men bÄde Casioak och en rent digital, öppen för allt. Men inte rosa eller lila, vilket de mindre ofta Àr. Och sÄ köper jag bara begagnat (det Àr ett livsval snarare Àn ett klockval, att jobba lite mer cirkulÀrt). LÀser gÀrna tips :)
Good luck :)

Kolla efter GM-S5600 eller GMD-S5600 . Dom Àr den mindre fyrkanten.

Tillbaka
Topp