• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Den dĂ€r sjĂ€lvpĂ„tagna köppausen fick, ja, pausas lite â˜ș Behövde ju faktiskt en röding. Tack till bĂ€sta @Derix 🙏
20231122_194434.jpg

InnehÄllet i pakÀÀÀtet:
GW-9400RD som omgĂ„ende fick en inspektion. Inte helt ovĂ€ntat fann jag spĂ„r av mjöl 😁
1000005101.jpg


Det Àr ju vÀldigt passande att det Àr just Skalman som Àr förste skrubbare nÀr det fina paketet kom frÄn @Derix
1000005103.jpg

1000005105.jpg

Blev ju bra det hĂ€r, gött med lite ny frĂ€sch fĂ€rgkombo 😍
Grattis bÀgge tvÄ till riktig trevliga köp :D
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
InnehÄllet i pakÀÀÀtet:
GW-9400RD som omgĂ„ende fick en inspektion. Inte helt ovĂ€ntat fann jag spĂ„r av mjöl 😁
1000005101.jpg


Det Àr ju vÀldigt passande att det Àr just Skalman som Àr förste skrubbare nÀr det fina paketet kom frÄn @Derix
1000005103.jpg

1000005105.jpg

Blev ju bra det hĂ€r, gött med lite ny frĂ€sch fĂ€rgkombo 😍
Cool den blev 👍
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Sjukt cool, men kommer inte överens med storleken.. Synd, men för veka handleder. Heads up i trÄden
IMG_0405.jpeg
inte för att vara den, men den vÀxer pÄ en, du kommer att sakna den ;) Ängrar lite att ja sÄlde min förra med gula band Ä allt. köpte en till GWG-1000 nu behöver ja bara bandet iget sÄ Àr mitt liv komplett ^^ med de sagt, tÀnk över det lite extra sÄ du inte saknar den sen. GWG-1000 sjunker inte sÄ mycket i pris direkt sÄ skadar inte att behÄlla den ett tag Ä kÀnna efter :)
 

Sorubim

Audemars
inte för att vara den, men den vÀxer pÄ en, du kommer att sakna den ;) Ängrar lite att ja sÄlde min förra med gula band Ä allt. köpte en till GWG-1000 nu behöver ja bara bandet iget sÄ Àr mitt liv komplett ^^ med de sagt, tÀnk över det lite extra sÄ du inte saknar den sen. GWG-1000 sjunker inte sÄ mycket i pris direkt sÄ skadar inte att behÄlla den ett tag Ä kÀnna efter :)
TĂ€nk att alltid ha nĂ„n som @Dan1jel som kommer in med kloka ord nĂ€r man funderar pĂ„ att göra nĂ„t ogenomtĂ€nkt.😃


FrĂ„gan Ă€r bara: Var var du nĂ€r jag dumdristigt sĂ„lde guldklimpar ur min samling? 😅😱😅😱
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
De hĂ€r bĂ„da har fört en undanskymd tillvaro hos mig ett tag nu. Ta fram igen eller sĂ€lja, det Ă€r frĂ„gan? Verkar ju inte komma nĂ„t mer i den hĂ€r MRG-serien heller, den ”blĂ„â€ gick bort pga negativ display.

IMG_4925.jpeg
Tidigare hade jag svÄrt för att sÀlja, men har tÀnkt om. Det som jag inte anvÀnder roterar jag ut. Man kan för det mesta köpa tillbaka grejerna om saknaden skulle bli för stor.
 

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Lite förberedelse inför lĂ„tsas-apokalypsen i helgen (ska grilla korv med ungen). 😅

Prima light my fire tĂ€ndstĂ„l, vaselin + bomullsrondeller (kĂ€cka om det blĂ„ser) och lite spĂ„n frĂ„n tjĂ€rved. 👍

PXL_20231123_125328322.MV.jpg
Du saknar en viktig sak: blÄsröret! Ca 70 cm lÄngt sÄ man kan blÄsa precis dÀr det behövs utan att behöva andas in rök. Perfekt Àven nÀr man ska fÄ liv i en brasa igen efter en natt under bar himmel.
 

Flipper2

Rolex
Det optimala vore en Didgeridoo med teleskop-konstruktion sĂ„ den fĂ„r plats i ryggsĂ€cken eller innerfickan. 💡
Bara att ta bort linser och börja blĂ„sa đŸ€Ł
LĂ„dan kan man ha som klockförvaring 👍

 
Senast Àndrad:
Topp