Fastnat i kungtrÀsket?Byter till en annan stor fyrkant
ApropÄ att du har x antal king, jag Àr enooormt nyfiken pÄ din fantastiska samling. Kan man nÄgon gÄng fÄ en liten bild pÄ hur den ser ut?
/Padawan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fastnat i kungtrÀsket?Byter till en annan stor fyrkant
Yes, gillar king! Speciellt MB6 king.Fastnat i kungtrÀsket?
ApropÄ att du har x antal king, jag Àr enooormt nyfiken pÄ din fantastiska samling. Kan man nÄgon gÄng fÄ en liten bild pÄ hur den ser ut?
/Padawan
Onekligen spÀnd pÄ hur du sammanfattade ditt höstlov och om punkterna hamnade pÄ rÀtt stÀlle
Det Ă€r inte den ĂŒbertunna bezelnâŠ.NĂ„gra fotografier pĂ„ den nya Mudman "Earthwatch" collab i den hĂ€r trĂ„den pĂ„ WUS.
(bild frÄn trÄden)
Fattar att casio vill modernisera och bra att man skapar en större display. Men ser det inte lite billigt ut? Varför inte en typ mip-display? Kanske sparar man det till de dyrare modellerna?NÄgra fotografier pÄ den nya Mudman "Earthwatch" collab i den hÀr trÄden pÄ WUS.
(bild frÄn trÄden)
Du skrev det bĂ€ttre Ă€n vad jag gjordeDet Ă€r inte den ĂŒbertunna bezelnâŠ.
Det Ă€r inte fĂ€rgenâŠ.
⊠det Àr de tunna, spikraka pro-trek siffrorna som gÄr mig pÄ nerverna
De passar inte alls pÄ en G-Shock⊠de borde vara tjocka och kursiva
Fast jag fĂ„r nog vara lite motvals efter att ha sett den live nĂ„gra gĂ„nger... Den gröna med negativ display har verkligen vĂ€xt i mins ögon och ligger trots allt pĂ„ villhöver-listan Ăr liite svag för guldton en i siffrornaDu skrev det bĂ€ttre Ă€n vad jag gjorde
Kan tillÀgga att jag kollade pÄ den med positiv display oxÄ, men den kÀnns som att siffrorna Àr "spinkiga"AngÄende nya Mudman sÄ kan det vara sÄ att jag Àr lite drabbad av fenomenet dÀr man verkligen gillar de ursprungliga/Àldre versionerna av "x".
Det gör att man verkligen VILL gilla de nyare ocksÄ. Kanske till den grad att man blundar för bristerna?
(Fenomenet kÀnns igen frÄn film/böcker/tv-serier/musikalbum etc. ingen nÀmnd, ingen glömd )
Med det sagt sÄ gillar jag skarpt hur den gröna med negativ display ser ut pÄ bilden @roosterman lade upp.
SĂ„ Ă€r det⊠jag har haft den negativa pĂ„ handleden och siffrorna ser tjockare ut Ă€n pĂ„ den positivaâŠ.Kan tillĂ€gga att jag kollade pĂ„ den med positiv display oxĂ„, men den kĂ€nns som att siffrorna Ă€r "spinkiga"
Cool, dom dÀr har jag missat. Fick lov att kolla upp dom. 42mm? Kanske litet i G-vÀrlden dÄ? Var nyfiken pÄ den animerade surfaren sÄ jag hittade denna video med en annan överraskning, han har tydligen fÀrgat ett gammalt solblekt band blÄtt. Det sÄg ju riktigt bra ut tycker jag. (Àven om videon var kass). Tro hur han gick tillvÀga?Köpte en Club G pÄ tratten för tre veckor sen, det hÀr alltsÄ inte den en trÄdare (antar jag, rÀtta mig om jag har fel) hade ute förra veckan. Sjukt att tvÄ likadana varit ute pÄ sÄ kort tid för övrigt.
Efter batteribyte och kontroll av packning trodde jag att Skalman skulle fÄ jobba lite. Men dra pÄ stortrissan, den verkar ju helt oanvÀnd!
Men yeeeez vad den Àr söt. LÀgger nog den pÄ hyllan bredvid GZX till kidsen
Skulle sÀga 40 mm och sen 37 bandstift till bandstift. GZX-690 ligger pÄ 42-43 mm.Cool, dom dÀr har jag missat. Fick lov att kolla upp dom. 42mm? Kanske litet i G-vÀrlden dÄ? Var nyfiken pÄ den animerade surfaren sÄ jag hittade denna video med en annan överraskning, han har tydligen fÀrgat ett gammalt solblekt band blÄtt. Det sÄg ju riktigt bra ut tycker jag. (Àven om videon var kass). Tro hur han gick tillvÀga?
Sök pÄ "rit dye" pÄ WUS.Cool, dom dÀr har jag missat. Fick lov att kolla upp dom. 42mm? Kanske litet i G-vÀrlden dÄ? Var nyfiken pÄ den animerade surfaren sÄ jag hittade denna video med en annan överraskning, han har tydligen fÀrgat ett gammalt solblekt band blÄtt. Det sÄg ju riktigt bra ut tycker jag. (Àven om videon var kass). Tro hur han gick tillvÀga?
SĂ„ vackert!Ăntligen lite norrskens-GWG. Jag tog bilen till en mörk plats men dĂ€r vĂ„gade jag inte stanna sĂ„ lĂ€nge för det var kallt och det blĂ„ste nĂ„got förjĂ€vligt. Jag ville inte sĂ€tta mig i nĂ„gon driva med bilen. Men det var fint
Extreeemt coola ju. Kan man fÄ en bild tillsammans med en fyrkant?Skulle sÀga 40 mm och sen 37 bandstift till bandstift. GZX-690 ligger pÄ 42-43 mm.
Brukar gÄ att fÀrga plast med textilfÀrg (sÄn man fÀrgar klÀder med i tvÀttmaskinen) men vet inte hur det funkar pÄ PU...
Edit: surfaren Àr helt förförisk, kan glo pÄ den hur lÀnge som helst
Sure thingExtreeemt coola ju. Kan man fÄ en bild tillsammans med en fyrkant?
Om det inte framkommit nÄgot i morgon kvÀll kan jag vidarebefordra till svÄgern...Ok, hÀr kommer en riktig geek-frÄga.
Den engelska manualen till modul 1433 har helt utelÀmnat det hÀr stycket:
NÄgon som har den, eller kan japanska som kan förklara funktionen som beskrivs hÀr?
Dax att leta en Club-G dÄ. Det fanns visst en grön sÄg jag...Sure thing
Det verkar onekligen spÀnnande... G7 blir antingen 77 eller GGG som dÄ kan bli G.Om det inte framkommit nÄgot i morgon kvÀll kan jag vidarebefordra till svÄgern...
Kul funktion.Dax att leta en Club-G dÄ. Det fanns visst en grön sÄg jag...
Det verkar onekligen spÀnnande... G7 blir antingen 77 eller GGG som dÄ kan bli G.
Hahahaha, Vafaaaan! Kunde jag inte ens gissa under pistolhot. Hahahaha. MER sÄna funktioner i moderna G's tack!Kul funktion.