Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt bra ut!Var lite nervös att byta bezel pÄ GWG-1000GB-4 efter att sett/lÀst de fÄ instruktioner som finns. Det Àr förvisso inte som att byta pÄ en 5600 men det Àr lÄngt ifrÄn sÄ knivigt som vissa fÄr det att verka.
Tycker verkligen att man lÀr kÀnna klockorna nÀr man meckar och pular med dom. Och nÀr man har bytt bezel pÄ en Mudmaster vet man varför de kostar 8 gÄnger mer Àn en 5600. Sjukt bra bygge helt enkelt
TÀnk att tvÄ svarta bezels kan vara sÄ olika...
Vet att gult och guld inte Àr den vanligaste combon, men jag tycker att det funkar fint ihop med det svarta. FrÀscht pÄ nÄt vis
Grym kombo tycker jagVar lite nervös att byta bezel pÄ GWG-1000GB-4 efter att sett/lÀst de fÄ instruktioner som finns. Det Àr förvisso inte som att byta pÄ en 5600 men det Àr lÄngt ifrÄn sÄ knivigt som vissa fÄr det att verka.
Tycker verkligen att man lÀr kÀnna klockorna nÀr man meckar och pular med dom. Och nÀr man har bytt bezel pÄ en Mudmaster vet man varför de kostar 8 gÄnger mer Àn en 5600. Sjukt bra bygge helt enkelt
Vet att gult och guld inte Àr den vanligaste combon, men jag tycker att det funkar fint ihop med det svarta. FrÀscht pÄ nÄt vis
Dags att ta tag i lite batteribyte.....
Den dÀr GAX:en Àr ju för hÀrlig! Wrist shot pÄ den sen tackDags att ta tag i lite batteribyte.....
MÄste fÄ till Ä köpa ett gult band ocksÄ, saknar de som s*tanVar lite nervös att byta bezel pÄ GWG-1000GB-4 efter att sett/lÀst de fÄ instruktioner som finns. Det Àr förvisso inte som att byta pÄ en 5600 men det Àr lÄngt ifrÄn sÄ knivigt som vissa fÄr det att verka.
Skynda!MÄste fÄ till Ä köpa ett gult band ocksÄ, saknar de som s*tan
But of course my friendDen dÀr GAX:en Àr ju för hÀrlig! Wrist shot pÄ den sen tack
TÀnk om den dÀr hade tough solar och mb6 - dÄ skulle den vara min perfekta g-shock!à ka pulka med barnen G
Och resin bandet frÄn GW-5000uTÀnk om den dÀr hade tough solar och mb6 - dÄ skulle den vara min perfekta g-shock!
Bullbars i diverse fÀrgerMin första G Shock pÄ sÀkert 15 Är..... körde alltid med Casio G-Shock nÀr jag var yngre. Men nu var det Àntligen dags igen.
Men! Om man ska pimpa klockan litez vart köper man bÀst saker dÄ? Typ ett bredare armband, och kanske ett sÄnt dÀr skydd över klockan.
Ge gÀrna nÄgra bra tips.