Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăkta vara:Ănnu en varning om en GA-110HC-1ADR kopia pĂ„ tradera, sĂ„klart skiter tradera i det Ă„ lĂ„ter auktionen vara uppe trots anmĂ€lning...
*Kopior har alltid tvÄ prickar under kl 9, original GA-110 har alltid tre prickar.
*Bulan pÄ metal batterilocket bak pÄ klockan Àr för tjock.
*Saknar markering kl 6.
G-Shock Analog-Digital Sportklocka - Svart
Utropspris: 99 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-01-21 22:41:18. Köp & sĂ€lj begagnade & oanvĂ€nda Ăvriga armbandsur pĂ„ Tradera.www.tradera.com
Ănnu en varning om en GA-110HC-1ADR kopia pĂ„ tradera, sĂ„klart skiter tradera i det Ă„ lĂ„ter auktionen vara uppe trots anmĂ€lning...
*Kopior har alltid tvÄ prickar under kl 9, original GA-110 har alltid tre prickar.
*Bulan pÄ metal batterilocket bak pÄ klockan Àr för tjock.
*Saknar markering kl 6.
G-Shock Analog-Digital Sportklocka - Svart
Utropspris: 99 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-01-21 22:41:18. Köp & sĂ€lj begagnade & oanvĂ€nda Ăvriga armbandsur pĂ„ Tradera.www.tradera.com
Jag tycker vi kampanjar i trÄden och anmÀler alla kopior vi ser. FÄr de ett gÀng anmÀlningar frÄn olika anvÀndare sÄ BORDE de reagera?
Jag var vÀrd ett byte.
ĂntligenSom @ekke pĂ„pekade för nĂ„gra dagar sedan sĂ„ var det vĂ€l hög tid för en uppdatering av den hĂ€r.
So, here it is:
Trevlig helg, alla G-alningar!
JodÄ den har jag sett . Men modellen sitter inte bra pÄ min handled...Du vet vÀl att fyrkanten i samma serie finns utlagd pÄ sÀljes?
ĂntligenSom @ekke pĂ„pekade för nĂ„gra dagar sedan sĂ„ var det vĂ€l hög tid för en uppdatering av den hĂ€r.
So, here it is:
Dags att börja fylla i med ringar igen alltsÄSom @ekke pÄpekade för nÄgra dagar sedan sÄ var det vÀl hög tid för en uppdatering av den hÀr.
So, here it is: