• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Moddat lite😁
Fast inte klockan dĂ€n hĂ€r gĂ„ngen... 😉
IMG_20250117_163538.jpg

Bilagor

• IMG_20250117_154417.jpg
    IMG_20250117_154417.jpg
    937.3 KB · Visningar: 1
Ännu en varning om en GA-110HC-1ADR kopia pĂ„ tradera, sĂ„klart skiter tradera i det Ă„ lĂ„ter auktionen vara uppe trots anmĂ€lning...

*Kopior har alltid tvÄ prickar under kl 9, original GA-110 har alltid tre prickar.
*Bulan pÄ metal batterilocket bak pÄ klockan Àr för tjock.
*Saknar markering kl 6.

Äkta vara:
IMG_20250117_164112.jpg

Ännu en varning om en GA-110HC-1ADR kopia pĂ„ tradera, sĂ„klart skiter tradera i det Ă„ lĂ„ter auktionen vara uppe trots anmĂ€lning...

*Kopior har alltid tvÄ prickar under kl 9, original GA-110 har alltid tre prickar.
*Bulan pÄ metal batterilocket bak pÄ klockan Àr för tjock.
*Saknar markering kl 6.

Jag tycker vi kampanjar i trÄden och anmÀler alla kopior vi ser. FÄr de ett gÀng anmÀlningar frÄn olika anvÀndare sÄ BORDE de reagera?

LÀnken funkar inte för mig sÄ den Àr nog borttagen.

SjĂ€lv har jag glömt klocka idag... Sist det hĂ€nde var nog ett par Ă„r sedan, 2025 börjar svajigt. đŸ„Ž

Som @ekke pÄpekade för nÄgra dagar sedan sÄ var det vÀl hög tid för en uppdatering av den hÀr.
So, here it is:
gshocktraden_iceberg_ver02.jpg

Trevlig helg, alla G-alningar!đŸ»
Dags att börja fylla i med ringar igen alltsĂ„đŸ˜ƒ

AlltsÄ... GW-M5610 Àr ju egentligen den enda klockan du behöver!.
Men man kan ju ha fler för att det Ă€r kul 😁

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp