• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KvĂ€llsklockan. Kul med GPS, Ă€ven om jag inte klurat ut vilken nytta jag ska ha av det 😊

IMG_8686.jpeg
Om man blir bortförd av aliens och efter diverse probande blir nedstrĂ„lad pĂ„ okĂ€nd plats pĂ„ jorden, kan klockan med hjĂ€lp av GPS stĂ€lla in rĂ€tt tid och tidszon Ă„t en. Se dĂ€r, Casio har tĂ€nkt pĂ„ alla tĂ€nkbara situationer! đŸ€Ł

Ugh! En blek kopia av originalet, varför envisas Casio med att ta bort deras signum - Foxfire/Illuminator?!? 😭
(SĂ€g inte batteritid för det finns ingen som bryr sig om iaf du spar en enda microampere i utbyte mot bajsbelysning). đŸ’©
Bajsbelysning mÄste vÀl vara billigare för de och se mer modernt ut för oss.
Jag hÄller me', inget slÄr Illuminator, det spelar ingen roll om den bleknar efter 15-ish Är, den Àr retro och den Àr cool. :cool:

Senast Àndrad:
SĂ„ dĂ„lig Ă€r det inte. 🙂
1000011491.jpg
Jo, det ser bĂ„de hemskt, billigt, ocd'gt ut. DESSUTOM för starkt i ena hörnet dĂ€r dioden sitter. Urrrrrk. đŸ˜©

Bajsbelysning mÄste vÀl vara billigare för de och se mer modernt ut för oss.
Jag hÄller me', inget slÄr Illuminator, det spelar ingen roll om den bleknar efter 15-ish Är, den Àr retro och den Àr cool. :cool:
Fast det ser ju mer omodernt ut om du frĂ„gar mig. đŸ„č

Fast nya led som lyser frĂ„n vĂ€nster kĂ€nns ocksĂ„ lite retro. 🙂
Haha, ja en av anledningarna till att jag hatar det. KĂ€nns som skitbelysningen frĂ„n dom första modellerna. 😅

Vi fick ju veta hĂ€rom veckan att det var SMEKIℱ eller L-SOCKℱ eller vad det var som minsann hade den bĂ€sta belysningen.đŸ€Ż
Kanske Casio har nÄt att lÀra sig pÄ den punkten!

😆
NĂ„gra som har riktigt bra belysning numera Ă€r Timex med sin Indiglo. đŸ«Ł

Tillbaka
Topp