• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God förmiddag
IMG_8708.jpeg

Jag tÀnkte mellanlanda lite innan jag införskaffar en ny GPW-2000.
Letar efter en modell som jag inte kommer ihÄg modellnamnet pÄ, vet att den beskrivs som min en premium version av min nuvarande GW-M5610 och att det Àr made in Japan som gÀller. Och nej, det Àr inte GMW serien jag menar.
NÄn som har koll pÄ vilken jag menar?

Jag tÀnkte mellanlanda lite innan jag införskaffar en ny GPW-2000.
Letar efter en modell som jag inte kommer ihÄg modellnamnet pÄ, vet att den beskrivs som min en premium version av min nuvarande GW-M5610 och att det Àr made in Japan som gÀller. Och nej, det Àr inte GMW serien jag menar.
NÄn som har koll pÄ vilken jag menar?
GW-5000?
gw5000_58.jpg

Hur mĂ„nga av oss i trĂ„den Ă€r anmĂ€lda nu dĂ„?? 😀
Och vad kör vi kör klockor??
Jag ska nog anmÀla mig tror jag.
Men missade att tÀnka till nÀr vi Äkte till fjÀlls. SÄ det blir antingen MR-G G1000 eller GMW-B5000TVB.

Eller en Garmin Fenix 5. Men hur kul Àr den? NÀ, det lutar nog Ät MR-G:n.

TÀnk pÄ att tÀvlingen kan förstöra en klocka för all framtid :nailbiting:
Jag Àr lite rÀdd för det. Men vilken ska det bli? MR-G eller TVB?
Jag tĂ€nker att bĂ„da Ă€r sĂ„ schyssta att det inte kommer att hĂ€nda. đŸ€ž

Rymdtitanaren frĂ„n i fjol gillas i a f lika mycket som innan fjolĂ„rets upptĂ„g. Men dĂ„ Ă„kte jag ju ocksĂ„ ur av misstag 😂

Men nu Àr man i a f anmÀld!

Nu pĂ„ gummi. Tror gummit blir bĂ€st pĂ„ vintern och lĂ€nken sommaren. Ligger mellan hĂ„len pĂ„ lĂ€nken nu och perfekt pĂ„ gummit dvs lĂ€r vara tvĂ€rtom vid vĂ€rme đŸ€“
IMG_8922.jpeg

Ska försöka fĂ„ tag i ett annat spĂ€nne som kan passa lĂ€nken med fler justeringar

Vet inte om det Àr fÀrgen eller vad men vi har ingen kemi, jag och nya minin.
Om nÄgon vill ta över sÄ hojta.
772EF1CF-0C78-4E26-A485-745C1D766A5A.jpeg

Annars fÄr den ligga i lÄdan och vara ledsen.
KÀnner sÄ igen det. Hade sjÀlv en grön som jag sÄlde. Jag tror din kommer sitta riktigt fint till vÄren/sommaren om du orkar hÄlla ut. Tycker fÀrgen Àr riktigt lÀcker.

Efter 15-20min börjat viss frustration komma, kan spontant inte nĂ€mna nĂ„gon tillverkare med jobbigare lĂ€nkar jag stött pĂ„ Ă€n Casio
. 🙃
IMG_8926.jpeg

FortsĂ€ttning följer

Edit: bra mkt lĂ€ttare fĂ„ pĂ„ lĂ€nken igen pĂ„ 3000 (gummit smidigt med), sĂ„ den fĂ„r sitta dĂ€r 🙈

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp