Har en Square pÄ g som ersÀttare redan sÄ fÄr motvilligt avstÄDet Àr bara att dra ett meddelande
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har en Square pÄ g som ersÀttare redan sÄ fÄr motvilligt avstÄDet Àr bara att dra ett meddelande
GW-5000?Jag tÀnkte mellanlanda lite innan jag införskaffar en ny GPW-2000.
Letar efter en modell som jag inte kommer ihÄg modellnamnet pÄ, vet att den beskrivs som min en premium version av min nuvarande GW-M5610 och att det Àr made in Japan som gÀller. Och nej, det Àr inte GMW serien jag menar.
NÄn som har koll pÄ vilken jag menar?
TackGW-5000?
Hur mÄnga av oss i trÄden Àr anmÀlda nu dÄ??DÄ var man anmÀld till owgmars
GMW-B5000TVBHur mÄnga av oss i trÄden Àr anmÀlda nu dÄ??
Och vad kör vi kör klockor??
Jag ska, men vet inte med vadHur mÄnga av oss i trÄden Àr anmÀlda nu dÄ??
Stilig klockaGWG-1000 idag, sÄ sjukt bra klocka det hÀr
Ja den Àr lite av min favorit svÄrt att slÄ denna rent generellt ^^Stilig klocka
Jag kör DW-9600WC, ex @ekkeHur mÄnga av oss i trÄden Àr anmÀlda nu dÄ??
Jag ska nog anmÀla mig tror jag.Hur mÄnga av oss i trÄden Àr anmÀlda nu dÄ??
TÀnk pÄ att tÀvlingen kan förstöra en klocka för all framtidJag ska nog anmÀla mig tror jag.
Men missade att tÀnka till nÀr vi Äkte till fjÀlls. SÄ det blir antingen MR-G G1000 eller GMW-B5000TVB.
Eller en Garmin Fenix 5. Men hur kul Àr den? NÀ, det lutar nog Ät MR-G:n.
Jag Àr lite rÀdd för det. Men vilken ska det bli? MR-G eller TVB?TÀnk pÄ att tÀvlingen kan förstöra en klocka för all framtid
KÀnner sÄ igen det. Hade sjÀlv en grön som jag sÄlde. Jag tror din kommer sitta riktigt fint till vÄren/sommaren om du orkar hÄlla ut. Tycker fÀrgen Àr riktigt lÀcker.Vet inte om det Àr fÀrgen eller vad men vi har ingen kemi, jag och nya minin.
Om nÄgon vill ta över sÄ hojta.
Annars fÄr den ligga i lÄdan och vara ledsen.
Sant, den kommer att vara bra pÄ bryggan i sommar. Den fÄr stanna sÄ fÄr vi seKÀnner sÄ igen det. Hade sjÀlv en grön som jag sÄlde. Jag tror din kommer sitta riktigt fint till vÄren/sommaren om du orkar hÄlla ut. Tycker fÀrgen Àr riktigt lÀcker.