• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FÄr nog inte bÀra kniv i kyrkan lol. Ungen pÄ pianolektion.
Kniven Àr en Bantam alox, tunn och lagom stor. GÄr ner i jeansens myntficka.

PXL_20240304_153715795.jpg

Tackar pÄgar!

Funderar pÄ en fyrkant i nÄn metall sÄ man kan bygga upp lite patina. Armor varianten ser onekligen stenhÄrd ut!

BNIB antar det Àr rÀtt bra priser pÄ denna Àven med tull+moms?

SÄg de gick 20+ retail hÀr hemma.

”Camon” Ă€r klar favvo!
IMG_6425.png

TÀnk pÄ att köper du frÄn Japan fÄr du lÀgga pÄ 25% moms + nÄgra hundra i tull. Det Àr dÀrför alla klockor pÄ chrono 24 som sÀljs utanför EU Àr 25% billigare.

Edit sÄg nu att du rÀknat med det, sÄ köööööööp!

Fixar nÄgra holkar till lite smÄfÄglar.
NÄgot lager fÀrg till och sedan ett litet skydd pÄ "taket" sÄ fÄr de vara fÀrdiga sedan.
VÀntar pÄ ett större borr till nÄgra ytterligare holkar, borde komma vilken dag som helst...
IMG_20240304_201003.jpg

En GM-B2100?? I guld?? 😃

Nepp men en oak iaf 🙂
Tycker mkt om tavlan pÄ semistÄl med sin borstade struktur och denna var lite annorlunda med sin koppar/rosefÀrgade borstade boett. Kontra blinget pÄ min andra.
IMG_8968.jpeg

Edit: bandet Ă€r dock rĂ€tt hemskt men borde bli bra med det svarta jag har eller nĂ„got am i grĂ„tt đŸ‘ŒđŸ»

Senast Àndrad:
Nepp men en oak iaf 🙂
Tycker mkt om tavlan pÄ semistÄl med sin borstade struktur och denna var lite annorlunda med sin koppar/rosefÀrgade borstade boett. Kontra blinget pÄ min andra.
IMG_8968.jpeg

Edit: bandet Ă€r dock rĂ€tt hemskt men borde bli bra med det svarta jag har eller nĂ„got am i grĂ„tt đŸ‘ŒđŸ»
Den dĂ€r Ă€r riktigt bra😃 Gillar verkligen fĂ€rgen pĂ„ den. Har du fĂ„tt hem den Ă€n??

Tillbaka
Topp