Köööööp-tips
Svart stÄlis för 2500 bagis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ligger hÀr för 2. Hoppas att jag var förstKöööööp-tips
KS-rabatt minsannLigger hÀr för 2. Hoppas att jag var först
Avslutad - Casio gmw-b5000 (sÄld)Citizen Promaster BN0220-16E(sÄld)
Hej Casio gmw-b5000 svart komplett med box o papper. 2000 sek exkl frakt (sÄld) Citizen Citizen Promaster Eco-Drive Diver BN0220-16E Komplett med box etc. Bra skick. 3000 kronor Finns i Malmö trakten men kan skickas. Bvsa Fortsatt trevlig helgklocksnack.se
KS nÀr det Àr som bÀstKS-rabatt minsann
Ser ut som att jag har mÄlat in mig i ett hörn.
Behöver meka bil imorgon. Man mekar alltid med klocka pÄ. Men man mekar inte med MR-G pÄ armen. Den hÀr jÀkla OWG-grejen stÀller till det!
@roosterman jag hÄller dig ansvarig. Hur ska jag nu göra?
Bara kör. Antingen meka utan klocka eller sno in klockan i eltejp innan du börjar skruvaSer ut som att jag har mÄlat in mig i ett hörn.
Behöver meka bil imorgon. Man mekar alltid med klocka pÄ. Men man mekar inte med MR-G pÄ armen. Den hÀr jÀkla OWG-grejen stÀller till det!
@roosterman jag hÄller dig ansvarig. Hur ska jag nu göra?
I smyg kan man nog det.FĂ„r man inte ta av klockan under owg3?
Eltejp var ingen dum idé.Bara kör. Antingen meka utan klocka eller sno in klockan i eltejp innan du börjar skruva
BÀgge har samma funktioner sÄ det Àr mer en vilken kÀnsla man vill ha..Vilken Àr bÀst och varför?
JodÄ, jag tog rÀtt klocka idag
God morgon.
TillÀgg till ovan;BÀgge har samma funktioner sÄ det Àr mer en vilken kÀnsla man vill ha..
5610 har lite enklare utförande med fyrskruvat baklocket medan 5000 har screwback. Bandet Àr mjukare pÄ 5000.
NĂ€stan halva priset 5610 vs 5000.
Personligen hÄller jag 5610 vÀldigt högt Den ultimata beatern
GMW-B5000TVBVad heter denna modell?
Vad heter denna modell?
Riktigt coola klockor, bÄde TVA och TVB! Men nÄt att tÀnka pÄ: Generellt sÄ upplevs positiv display mycket mer lÀttlÀst Àn negativ display.Tackar pÄgar!
Funderar pÄ en fyrkant i nÄn metall sÄ man kan bygga upp lite patina. Armor varianten ser onekligen stenhÄrd ut!
BNIB antar det Àr rÀtt bra priser pÄ denna Àven med tull+moms?
SÄg de gick 20+ retail hÀr hemma.
âCamonâ Ă€r klar favvo!
Urban Gentry (eller Gantry) Àr ju en av de bÀsta recensenterna pÄ YT och denna recensionen om G-9000 var ju klassisk och underhÄllande. Just dÀrför ocksÄ varför denna modellen Àr min favorit!Har knappt nÄn koll alls pÄ klock-youtubers, men rÄkade snubbla över den hÀr smÄtt underhÄllande hyllningen till G-9000 igÄrkvÀll:
(Sorry om den redan postats i trÄden.)
Sen pÄ bollen hÀr men jag som oinsatt och som aldrig hittat en g shock för mig (Har prövar runt en del) tycker att den Àr skitsnygg och bra sugen pÄ enEn oinsatt kan dessutom fÄ för sig att den visar vÀrldstid.
Blev inte knapparna förbÀttrade i det avseendet i och med senaste modellen GW-5000U?TillÀgg till ovan;
HÀvarmen bakom knapparna Àr kortare pÄ 5000 Àn 5610, sÄ knapparna upplevs trögare pÄ 5000.
Personligen tycker jag 5610 kÀnns vÀldigt prisvÀrd, men 5000 Àr cleanare och kÀnns mer premium med sin stÄlboett. Den som vet, vet.
Jo, det tycker jag. Men inte riktigt som 5610.Blev inte knapparna förbÀttrade i det avseendet i och med senaste modellen GW-5000U?