• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag skulle precis till och frÄga vad du tycker om Jason efter nÄgra dagar?
Jag antar att mĂ„nga tycker den Ă€r en riktig f(g)ul ankunge. SjĂ€lv sĂ„ ser jag mer det kultiga retro-coola i fulheten. Men, ja. đŸ€·â€â™‚ïž

Det kom ju en ordentligt nedtonad fĂ€rgvariant, ocksĂ„ med positiv display!😃
Men JDM i vanlig ordning.😒

G-B001 x Beams:
bms.jpeg
Jag har fastnat lite för den hÀr oxÄ nu.. TÀnk dom grön/blÄ klÀderna till min guling :D
gshock__jason_gb001rg3jr__japa_1705779246_758a8d5d_progressive.jpg

Börjar bli sugen pÄ Mudman igen (G-9000). Den har en bra storlek och framför allt den mycket trevliga Dual illuminator.

FrÄga: vet nÄgon om den finns med MB6 och TS? Det finns en GW-9000, men det Àr en helt annan modell

Finns det nÄgon annan rolig modell med Dual illuminator?

Bild för trivsel 😊

IMG_8938.jpeg

Börjar bli sugen pÄ Mudman igen (G-9000). Den har en bra storlek och framför allt den mycket trevliga Dual illuminator.

FrÄga: vet nÄgon om den finns med MB6 och TS? Det finns en GW-9000, men det Àr en helt annan modell

Bild för trivsel 😊

IMG_8938.jpeg
Min personliga favorit G-9100 😃
1000006394.jpg

Bild för trivsel 😊

IMG_8938.jpeg
@ekke har vĂ€l en Gulfman (?) med DI?? đŸ€”

Edit.. Just det... 😁

Finns det nĂ„gon holy grail vad gĂ€ller g-shocks? NĂ„gon superovanlig Ă€ldre modell vars existens debatteras 😄
Jag nominerar GMW-B5000TFC. Existensen Àr bekrÀftad, men den Àr högst ovanlig.

Tillbaka
Topp