1:a april kom tidigt i Ă„r
"The series will launch with the black GD-B500-1 (19,800 yen), lime green GD-B500S-3 with translucent band pieces (20,900 yen), and white GD-B500-7 (19,800 yen). (All Japanese prices include tax.)"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
1:a april kom tidigt i Ă„r
"The series will launch with the black GD-B500-1 (19,800 yen), lime green GD-B500S-3 with translucent band pieces (20,900 yen), and white GD-B500-7 (19,800 yen). (All Japanese prices include tax.)"
SÀkert nÄt som @roosterman gillar
Den gula Àr ju inte utan att man blev lite villhövrig pÄSÀkert nÄt som @roosterman gillar
AlltidEn frÄga till alla er som har g shocks med "negativ" display, finner ni det nÄgonsin svÄrt att avlÀsa tiden samt datum etc?
Alltid, en med auto el Àr att föredra, men ganska vÀrdelöst med negativ display om man Àr ute efter optimal lÀsbarhet. MIP Àr svaret isÄfall.En frÄga till alla er som har g shocks med "negativ" display, finner ni det nÄgonsin svÄrt att avlÀsa tiden samt datum etc?
Hittar man exakt rÀtt vinkel och ljus Àr Àven 5610 acceptabel Tycker i regel det Àr cleanare med negativ display och dÄ Àr det bara acceptera lite sÀmre lÀsbarhetEn frÄga till alla er som har g shocks med "negativ" display, finner ni det nÄgonsin svÄrt att avlÀsa tiden samt datum etc?
Alltid
Men det Àr lite charmen med dom iofs.
Jag kör alltid med autolight pÄ mina.
Ska du ha en "lÀttavlÀst" negativ G sÄ Àr det nÄgon av MIP-versionerna som gÀller.
Man vÀnjer sig
Alltid, en med auto el Àr att föredra, men ganska vÀrdelöst med negativ display om man Àr ute efter optimal lÀsbarhet. MIP Àr svaret isÄfall.
Hittar man exakt rÀtt vinkel och ljus Àr Àven 5610 acceptabel Tycker i regel det Àr cleanare med negativ display och dÄ Àr det bara acceptera lite sÀmre lÀsbarhet
Fejk hela bunten. Trist att folk ska göra pengar pÄ att luras... Kan ju iofs var i god tro, men tvekigt.Det hÀr gÀnget 2100or pÄ Blocket kÀnns inte rÀtt..... Skumma detaljer, fel bruksanvisningar/modulnummer, skumma certkort osv.....
Kolla finishen (eller bristen pÄ finish) pÄ helstÄlisen i synnerhet
Ja min Àr pÄ lÀnk, ytterst trevligDenna pÄ lÀnk Àr ju vÀldigt trevlig! Alla flipptankar försvann rÀtt fort sÄ tur ingen köpte
Edit: detaljer som det subtila mönstret pÄ tavlan Àr alltid en fröjd att se!
Ja min Àr pÄ lÀnk, ytterst trevlig
Och lumen, LUMEN!Gillade först 3000 mer men svÀngt, har mer nytta av funktionerna pÄ denna variant
Ja den Àr coolOch lumen, LUMEN!
MÄste sÀga att jag Àr oerhört imponerad över att du kör pÄ med din Jason! LÄst dörren och kastat bort nyckeln till G-Shockrummet??
Den Àr inte sÄ illa som den kanske ser ut. Dom andra ligger dÀr dom alltid ligger i sin BillyhyllaMÄste sÀga att jag Àr oerhört imponerad över att du kör pÄ med din Jason! LÄst dörren och kastat bort nyckeln till G-Shockrummet??
SjÀlvdisciplinen till enbart en klocka Àr inte vanligt att man ser i denna trÄdenDen Àr inte sÄ illa som den kanske ser ut. Dom andra ligger dÀr dom alltid ligger i sin Billyhylla
Utan galler framför
Hur mÄnga var det som var med och hur mÄnga Àr kvar? I'm hanging in there!SjÀlvdisciplinen till enbart en klocka Àr inte vanligt att man ser i denna trÄden
En frÄga till alla er som har g shocks med "negativ" display, finner ni det nÄgonsin svÄrt att avlÀsa tiden samt datum etc?
Alltid
Men det Àr lite charmen med dom iofs.
Jag kör alltid med autolight pÄ mina.
Ska du ha en "lÀttavlÀst" negativ G sÄ Àr det nÄgon av MIP-versionerna som gÀller.
Man vÀnjer sig
Hittar man exakt rÀtt vinkel och ljus Àr Àven 5610 acceptabel Tycker i regel det Àr cleanare med negativ display och dÄ Àr det bara acceptera lite sÀmre lÀsbarhet
Jag tar igen det efter Mars Har ett par nya som ska provas dÄ juSjÀlvdisciplinen till enbart en klocka Àr inte vanligt att man ser i denna trÄden
@menellerhur @EhrnholmAlla negativa LCD-displayer Àr dock inte likvÀrdiga, det Àr en inte obetydlig skillnad mellan t.ex. GW-M5610 / GW-B5600 och den i GMW-B5000.
Jag skulle precis till och frÄga vad du tycker om Jason efter nÄgra dagar?Den Àr inte sÄ illa som den kanske ser ut. Dom andra ligger dÀr dom alltid ligger i sin Billyhylla
Utan galler framför
JorÄ, jag Àr kvar...Hur mÄnga var det som var med och hur mÄnga Àr kvar? I'm hanging in there!
Ăr dĂ„lig pĂ„ att uppdatera men Ă€n sĂ„ lĂ€nge rullar det pĂ„Hur mĂ„nga var det som var med och hur mĂ„nga Ă€r kvar? I'm hanging in there!