NÀr man Àr 50+ vaknar man tidigt..Det Àr ÀndÄ skönt med sovmorgon, inte sant!![]()
![Face with tears of joy :joy: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr man Àr 50+ vaknar man tidigt..Det Àr ÀndÄ skönt med sovmorgon, inte sant!![]()
I know, ska bara vinn pÄ lotto först
Sjukt bra, om du nu vara anvÀnder den som klocka sÄ hÄller dem nÀstan i en evighet. AnvÀnder du GPS/HR en del sÄ kanske 1mÄnad tills den behöver ladda skulle ja sÀga.Hur Àr batteritiden pÄ dom dÀr modellerna och snarliknande?
![]()
Cristiano Ronaldo wears a custom iced out G-Shock DW-6900 - G-Central G-Shock Fan Site
Soccer star Cristiano Ronaldo was pictured wearing a custom diamond-encrusted G-Shock DW-6900 in a recent post to his official X account. The watch appears towww.g-central.com
Passar ju perfektLika bra o börja i tid
Oliver fick just sin första klocka
![]()
GXS-900![]()
Nej det har konstaterats att den Àr Bianchi-fÀrgad och könsneutral.Sen att 40mm modellerna saluförs som kvinnoklockor bryr jag mig inte om. Det har ju mer att göra med handledsstorlek, och jag vet inte pÄ vilket sÀtt detta skulle vara en speciellt feminin fÀrg. Det Àr vÀl varken eller.
![]()
Nej det har konstaterats att den Àr Bianchi-fÀrgad och könsneutral.
Sitter ju som GWG-1000 pÄ en annan. Dvs perfekt!Lika bra o börja i tid
Oliver fick just sin första klocka
![]()
GXS-900![]()