HÄller med. Tycker att de Àr hÀftiga men inte vÀrt priset.Kastar lystna blickar pÄ den. Men prisbilden Àr ju horribelHÀlften kanske jag skulle kunna strÀcka mig till. Men nÀstan 50k Àr mastigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller med. Tycker att de Àr hÀftiga men inte vÀrt priset.Kastar lystna blickar pÄ den. Men prisbilden Àr ju horribelHÀlften kanske jag skulle kunna strÀcka mig till. Men nÀstan 50k Àr mastigt.
Dyr men coolKastar lystna blickar pÄ den. Men prisbilden Àr ju horribelHÀlften kanske jag skulle kunna strÀcka mig till. Men nÀstan 50k Àr mastigt.
Kan ju sĂ€ga att pĂ„ mĂ„ndag Ă€r det stor risk att det kommer köras GWG-2040âJobbar hemifrĂ„nâ idagâŠ.
Landy tittar pÄ mig och sÀger: Det Àr bara 6 timmar kvar till befrielsen
![]()
Funkar knapparna pÄ den nu?Glad pÄsk alla!
![]()
Du menar Mixtape vÀl?Den Àr underbar!
Jag har en och @daniel svensson har en med positiv display. Sen var det nÄgon mer ocksÄ![]()
Funkar knapparna pÄ den nu?
Jomenvisst... Tolkade nog frÄgan lite felDu menar Mixtape vÀl?
Kingen Àr cool, men vem Àr det egentligen som köper alla GA-modeller? Det sÀgs ju att GA-100 Àr Casios bÀstsÀljare men det Àr vÀldigt sÀllan man ser nÄgon i det vilda.Nya MF serien
![]()
Alltid kul med en ny King
![]()
![]()
Nya MF serien
![]()
Alltid kul med en ny King
![]()
![]()
Den Àr populÀr i Asien.Kingen Àr cool, men vem Àr det egentligen som köper alla GA-modeller? Det sÀgs ju att GA-100 Àr Casios bÀstsÀljare men det Àr vÀldigt sÀllan man ser nÄgon i det vilda.
Snart Àr det skatteÄterbÀringKungen var frÀsch. Köpstopp för mig ett tag dock.![]()
Snart Àr det skatteÄterbÀring
Första King med multi-color display.![]()
Snart Àr det skatteÄterbÀring
Första King med multi-color display.![]()
Bra prisKöp innan jag gör det
![]()
Quartzklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Quartzklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
SÄ hÀr ser min stÄlis ut frÄn samma vinkelBra pris
Men hur sitter spÀnnet monterat?
![]()
Bra pris
![]()
Han satt pinnen fel pÄ ena sidan.SÄ hÀr ser min stÄlis ut frÄn samma vinkel
![]()
Ja det Ă€r det man kan gissa, stiftet sitter i fel mikrojusteringshĂ„l pĂ„ ena sidan? Ăr det möjligt? (Man tycker att det borde vara för trĂ„ngt för att det ska gĂ„.)Han satt pinnen fel pĂ„ ena sidan.![]()
JodĂ„ det kan man.Ja det Ă€r det man kan gissa, stiftet sitter i fel mikrojusteringshĂ„l pĂ„ ena sidan? Ăr det möjligt? (Man tycker att det borde vara för trĂ„ngt för att det ska gĂ„.)
Fint pris. Lite lustigt att köp nu ligger pÄ 3195 samtidigt som det ligger ett föreslaget pris pÄ 3200Bra pris
![]()
LÄg inte den klockan ute för för ca 4k innan?? Eller blandar jag ihop det med en annan MB...Fint pris. Lite lustigt att köp nu ligger pÄ 3195 samtidigt som det ligger ett föreslaget pris pÄ 3200
Jo, det förklarar förslaget pÄ 3200krLÄg inte den klockan ute för för ca 4k innan?? Eller blandar jag ihop det med en annan MB...![]()
Kingen Àr cool, men vem Àr det egentligen som köper alla GA-modeller? Det sÀgs ju att GA-100 Àr Casios bÀstsÀljare men det Àr vÀldigt sÀllan man ser nÄgon i det vilda.
Jag har oxÄ nÄgra stycken i högen. Har haft lite tur o fÄtt tag i inte helt standard-modeller (tÀnker basic svarta)Tycker jag rÀtt ofta ser dem nÀr jag vÀll ser en G-shockLite dÀrför jag köpt nÄgra, ser coola ut pÄ andra
![]()