Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej men om man skulle Äka o hÀmta ett pakÀÀÀÀÀt
![]()
FÄr min andra GWG-100 Mudmaster idag, blev den svarta GWG-100-1AER som jag ocksÄ köpte pÄ Facbooken, killen var snÀll Ä sÀnkte ner den till 1200krNej men om man skulle Äka o hÀmta ett pakÀÀÀÀÀt
![]()
sÄklart tackNix. Du mÄste ha ett kit avsett för just stÄlisarna. Olika bandinfÀstningar pÄ 5600/5610 kontra GWM-B5000
Sök pÄ "B5000 mod kit"sÄklart tackDÄ ska man bar hitta rÀtt pÄ Aliexpress med
![]()
Jag tar över den senKöpte för 1000kr pÄ Facebook![]()
![]()
Sant Ä lyset Àr lite trÄkigtDen Àr riktigt tjusig faktiskt, var sjÀlv sugen pÄ den, men har för mig att den har ingen Lume alls, vilket ja tyckte var lite trist, borde haft pilen i rosa lume dÄ har ja köpt den direkt, men jag sneglade lite pÄ den annonsen men köpte den tyvÀrr aldrig.
Jag tar över den sen![]()
![]()
Ge det nÄgra veckor sÄ ligger den nog pÄ köp&sÀlj![]()
dök upp lite annat dÀr.Sök pÄ "B5000 mod kit"![]()
Hehe, nope. Leguanen ligger tryggt i sitt terrarium
Tycker inte det var sÄ illa faktiskt. Lite skillnad , absolut, men det Àr mer pÄ Protection.sidan Àn G-shocksidan som man ser hela tidenHur trivs du led den? Jag blev besvÀrad av att fÀrgen pÄ bezeln Àr mörkare Àn normalt och att det Àr en skarp ljushetsskillnad mot bandet.
Finns hÀr pÄ forumet ocksÄEn skock G-shocks till hyffsade priser ..![]()