Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte, Àr som vanligt inte lÀge att köpa nytt, men man vill ju kolla in dom dÀr!NÀr finns dessa ute sÄ man kan köpa? Den svarta Àr min favorit
.
Ge det nÄgra veckor sÄ ligger den nog pÄ köp&sÀljHar du den alltsÄ?
ExaktVet inte, Àr som vanligt inte lÀge att köpa nytt, men man vill ju kolla in dom dÀr!![]()
Peggy har vaknat och fÄr vara med och plocka upp leguanen
![]()
Haters gonna hate, men vilken hÀrlig fulltrÀff. BÄde modellen som sÄdan (sÀger jag efter 5 minuter)och fÀrgerna som spelar i en egen liga.
Hoppas att dagsljus kan Äterge den bÀttre
![]()
![]()
PakÀÀÀt
![]()
![]()
![]()
Och kvÀlls-Gn
![]()
Du fÄr fler bilder pÄ den röda imorrnGröna Àr bÀttre, typiskt. Men skicka nummer sÄ swishar jag för den röda direkt bara
![]()
Den Àr riktigt tjusig faktiskt, var sjÀlv sugen pÄ den, men har för mig att den har ingen Lume alls, vilket ja tyckte var lite trist, borde haft pilen i rosa lume dÄ har ja köpt den direkt, men jag sneglade lite pÄ den annonsen men köpte den tyvÀrr aldrig.Ja nÄn dag kommer jag köpa den Àven om jag mÄste importera den frÄn japan, Àger sjÀlv den vanliga svarta GG-1000-1ADR och blÄa Team Land Cruiser men tycker Burton Àr den snyggaste av alla GG-1000.
Du har helt rÀtt för dig. Den saknade helt lume. Men ett jÀkla tryck i lampan sÄ det störde mig inte nÀmnvÀrt. NÄgra gamla bilderDen Àr riktigt tjusig faktiskt, var sjÀlv sugen pÄ den, men har för mig att den ha ringen Lume alls, vilket ja tyckte var lite trist, borde haft pilen i rosa lume dÄ har ja köpt den direkt, men jag sneglade lite pÄ den annonsen men köpte den tyvÀrr aldrig.
Den Àr sjukt snygg, lume Àr ju inte dö viktigt men alltid trevligt sÄ man itne mÄste leka gud och göra ljust (dag) i sovrummetDu har helt rÀtt för dig. Den saknade helt lume. Men ett jÀkla tryck i lampan sÄ det störde mig inte nÀmnvÀrt. NÄgra gamla bilder
![]()
![]()
Nix. Du mÄste ha ett kit avsett för just stÄlisarna. Olika bandinfÀstningar pÄ 5600/5610 kontra GWM-B5000Jag tÀnkte bestÀlla en mod till min G-Shock Square - GWM-B5000D StÄlis.
Aliexpress annonsen visar tvÄ alternativ 5600 Series. - 5610 Series. Passar nÄgon av dessa?
Köpte för 1000kr pÄ FacebookUpp med bild pÄ Landyn vet ja![]()