Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur i fasen hade du rÄd med den???? Har du dubbelkollat denna affÀren med @FruDerix egentligen???Bra start pÄ veckan
![]()
NymfparakitJobbar hemifrĂ„nâŠ
![]()
KĂ€nn dig inte övervakad det minstaJobbar hemifrĂ„nâŠ
![]()
PrecisâŠ. nĂ€r Posten kommer till mig sĂ„ blir det pa-ra-kiiiitNymfparakit![]()
Jag fick vÀlja mellan den och lunch idag
Ja, vad Àr det i paketet???![]()
Ăppna!![]()
Ja, vad Àr det i paketet???![]()
Den blÄa sÄ klart.Vilken ska vi titta pÄ först?
![]()
Denna absolutVilken ska vi titta pÄ först?
![]()
Rent hypotetiskt kan det nu finnas tvÄ pakÀÀÀt till mig inom landets grÀnser.HÀpp!
![]()
![]()
Edit: En till
![]()
Vad hÀnde med julklapparna?Rent hypotetiskt kan det nu finnas tvÄ pakÀÀÀt till mig inom landets grÀnser.
FrÄgan Àr om jag hinner fÄ dem innan jag drar pÄ nÀsta expedition.![]()
Den bÀsta av dom tvÄ, men Àr vÀl ensam om att tycka det..Second place is the first loser.
NÀ, skÀmt Äsido, den hÀr Àr ocksÄ riktigt jÀvla bra
![]()
![]()
Helt enig med dig. Men vitt brukar ju gulna vilket Àr tristDen bÀsta av dom tvÄ, men Àr vÀl ensam att tycka det..![]()
Jag tror nog att jag kommer anvÀnda den vita oftare. LÀttare att matchaDen bÀsta av dom tvÄ, men Àr vÀl ensam om att tycka det..![]()