Snyggt!Hade inte tÀnkt öppna fler idag, men kunde inte hÄlla mig, sÄ det blev ett liiiitet till. Lite svÄrt att toppa de senaste tillskotten, men jag har i alla fall lÀngtat efter en donator till min 5900 Mix Tape.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Hade inte tÀnkt öppna fler idag, men kunde inte hÄlla mig, sÄ det blev ett liiiitet till. Lite svÄrt att toppa de senaste tillskotten, men jag har i alla fall lÀngtat efter en donator till min 5900 Mix Tape.
![]()
![]()
Bra klipp i fÀrgerna pÄ den dÀr assÄPassande saftis
![]()
GlÀdjen nÀr man inser att man har ett par 20(?) Är gamla Puma sneakers som Àr en match made in heaven med de nya manga oaksen. Blir till att tvÀtta och laga idag...
![]()
Shit va du fick vÀnta, jag har ju haft min jÀttelÀnge
Kamelerna i karavanen mÄste ha blivit uppgraderade med efterbrÀnnkammare eller nÄt. Men jag klagar inte.Vad hÀnde med julklapparna?![]()
Jaja, men vem firar jul först??? Va?! Va?! Va?!Shit va du fick vÀnta, jag har ju haft min jÀttelÀnge![]()
NĂ„gon som Ă€r bekant med uttrycket luremus? Det Ă€r Kultan i alla fallSer alla bilder pĂ„ Manga-G. Funderar pĂ„ nĂ€r min kan tĂ€nkas komma. FĂ„r mail frĂ„n Kulta. Ăppnar det..
![]()
Den Àr extremt cool, men varför stÄr det Baby-G pÄ kartongen?
Bra frÄga, det stÄr rÀtt modellbeteckning.Den Àr extremt cool, men varför stÄr det Baby-G pÄ kartongen?![]()