• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Doncorleone

Panerai
Fortfarande nykĂ€r i denna. Klockan alltsĂ„. Min son Ă€r ju ocksĂ„ en riktig keeper 😁
 

Bilagor

  • IMG_9772.jpeg
    IMG_9772.jpeg
    378.6 KB · Visningar: 3

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Har ju bara 1 gul (honey).. men ja de kanske lutar lite mot den :p Classic men Ă€ndĂ„ somrig, har iofs min vita 6900 men dĂ„ kankse honey Ă€r mer passande 😋
 

Bilagor

  • 1000003206.png
    1000003206.png
    105 KB · Visningar: 2
  • 1000003207.png
    1000003207.png
    111.3 KB · Visningar: 1
  • 1000003208.png
    1000003208.png
    119.5 KB · Visningar: 1

Patric J

Rolex
2-Faktor
Inte nyfiken alls nu ju 😁 😁
Jag kan hÀnda ha rÄkat köpa en hyffsat rund modell istÀllet :rolleyes:

SÄg i efterhand att den benÀmns som kvinnomodell, och undrade varför. Anledningen Àr tydligen att den Àr 40,5 mm bred. Alla mina nuvarande fyrkanter Àr 42 eller 43mm. Men den har tough solar och multi-band 6.
Kommer den att se för liten ut pĂ„ handleden? đŸ€” Det Ă€r vĂ€l bara att vĂ€nta och se...
 
Senast Àndrad:

ekke

Rolex
2-Faktor
SÄg i efterhand att den benÀmns som kvinnomodell, och undrade varför. Anledningen Àr tydligen att den Àr 40mm bred. Alla mina nuvarande Àr 42 eller 43mm. Men den har tough solar och multi-band 6.
Kommer den att se för liten ut pĂ„ handleden? đŸ€” Det Ă€r vĂ€l bara att vĂ€nta och se...
Vilken Àr det dÄ? Denna?

 

Patric J

Rolex
2-Faktor

L&W

Patek
2-Faktor
SÄg i efterhand att den benÀmns som kvinnomodell, och undrade varför. Anledningen Àr tydligen att den Àr 40,5 mm bred. Alla mina nuvarande fyrkanter Àr 42 eller 43mm. Men den har tough solar och multi-band 6.
Kommer den att se för liten ut pĂ„ handleden? đŸ€” Det Ă€r vĂ€l bara att vĂ€nta och se...
Den vit/guld icerc fyrkant? 😉
 
Topp