• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Camping livet... DĂ„ mĂ„ste man ha en klocka som klarar de mesta! KĂ€ndes lite kallt för 19 grader men som tur va sa GG-B100 att de var 17,5 grader, kĂ€ndes mer korrekt 😅

1000003581.jpg
 

Urtyp

Audemars
Provade just en helstÄlis för första ggn pÄ 5-6 Är.
Öhhhh, den sitter ju som ett smĂ€ck pĂ„ mina 16,5 cm handleder?!?
Tro hur f*n jag provade första ggn?!?

NÄja... nu blir det vÀl:
💾💾💾💾💾💾
💾💾💾
💾💾💾💾💾💾
Framöver...

đŸ˜ŹđŸ„ŽđŸ˜©đŸ€Șâ˜ ïžâ˜ ïžâ˜ ïžđŸ’€đŸ’€đŸ’€
😭😭😭😭😭😭
 
FörstÄr inte riktigt vad du menar. 10 year battery betyder ju att batteriet har krÀm nog att försörja klockan i tio Är. Det Àr en statisk indikator.
Jo alltsÄ, de var ett försök till tidig morgon-ironi/humor dÄ det Àr lite (mycket) löjligt/fult att skriva batteriets livslÀngd vÀl synligt pÄ bezeln.
SÄ lÀnge man inte kommer ihÄg exakt nÀr man köpt klockan Àr det bara en ful text utan nÄgon som helst nytta. Det kunde lika gÀrna stÄtt "Resin" eller "Digital". Eller "Japan".
Denna text hör till förpackningar och reklamblad enligt min Äsikt.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Jo alltsÄ, de var ett försök till tidig morgon-ironi/humor dÄ det Àr lite (mycket) löjligt/fult att skriva batteriets livslÀngd vÀl synligt pÄ bezeln.
SÄ lÀnge man inte kommer ihÄg exakt nÀr man köpt klockan Àr det bara en ful text utan nÄgon som helst nytta. Det kunde lika gÀrna stÄtt "Resin" eller "Digital". Eller "Japan".
Denna text hör till förpackningar och reklamblad enligt min Äsikt.

Jag blir glad av sĂ„na texter. 😁
 

Derix

Patek
2-Faktor
StĂ„r ju G-shock pĂ„ vĂ€ll? 🙃
(Eller ser jag sÄ fel)
Blev lurad av 10-Ă„rs batteritexten 😁
 
Topp