• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ekke

Rolex
2-Faktor
Vankades surf idag, sĂ„ jag tĂ€nkte plasta av den nya longboarden och testa. Men se det gick dĂ„ rakt inte, för pĂ„ den lĂ„g en koltrast och ruvade... Och den gamla kunde jag inte heller ta, för dĂ€r var det ocksĂ„ ett bo 😅. Ett tecken pĂ„ att det varit alldeles för dĂ„ligt surfvĂ€der den hĂ€r sommaren...
1000009334.jpg


SÄ det blev till att damma av en gammal shortboard och kÀnna hur tungpaddlat det Àr.
Nu Àr gubbkroppen trött efter 3,5 timmar i havet och Àr sjukt redo för en kvÀll i soffan med OS-surfing.
Givet att jag sportar Triple Crown of Surfing en dag som denna đŸ˜ŽđŸ€™
1000009335.jpg

1000009341.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Vankades surf idag, sĂ„ jag tĂ€nkte plasta av den nya longboarden och testa. Men se det gick dĂ„ rakt inte, för pĂ„ den lĂ„g en koltrast och ruvade... Och den gamla kunde jag inte heller ta, för dĂ€r var det ocksĂ„ ett bo 😅. Ett tecken pĂ„ att det varit alldeles för dĂ„ligt surfvĂ€der den hĂ€r sommaren...
1000009334.jpg


SÄ det blev till att damma av en gammal shortboard och kÀnna hur tungpaddlat det Àr.
Nu Àr gubbkroppen trött efter 3,5 timmar i havet och Àr sjukt redo för en kvÀll i soffan med OS-surfing.
Givet att jag sportar Triple Crown of Surfing en dag som denna đŸ˜ŽđŸ€™
1000009335.jpg

1000009341.jpg

Kul med surf! Aldrig iof provat men verkar kul đŸ€“

Jag dammade av min longboard igen efter nĂ„gra Ă„rs uppehĂ„ll, sambon titta oroande nĂ€r jag gav mig ut sjĂ€lv men sĂ„ kul (i nedförsbacke iaf 😅) đŸ›č
 

Derix

Patek
2-Faktor

ekke

Rolex
2-Faktor
Kul med surf! Aldrig iof provat men verkar kul đŸ€“

Jag dammade av min longboard igen efter nĂ„gra Ă„rs uppehĂ„ll, sambon titta oroande nĂ€r jag gav mig ut sjĂ€lv men sĂ„ kul (i nedförsbacke iaf 😅) đŸ›č
Kul! SjĂ€lv ser jag till att barnen vill Ă„ka till en riktigt trevlig pumptrack sĂ„ ofta som möjligt, sen rĂ„kar det följa med en surfskate och longboard till mig ocksĂ„ 😁. Testa det vettja, lĂ€ttare att komma i gĂ„ng med Ă€n surf 😅
 
Topp