• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TĂ„g. Är nog första gĂ„ngen jag frivilligt köpt 1 klass. I alla fall var det nog minst 1 decennium sedan. Breda och sköna sĂ€ten, SJ gör bra ifrĂ„n sig. 👍


PXL_20240729_093029466.jpg
 
Promenad-G ut bland bergen i Platanias. PĂ„börjat sista veckan 🙂
VidhÄller efter att ha provat det mesta i klockvÀg pÄ Kreta genom Ären att Casios Mudmaster Àr den bÀsta reseklockan!

IMG_7279.jpeg
IMG_7322.jpeg

Grym den dÀr! Var inte sÄld pÄ just det fÀrgschema först men Àndrat mig efter att ha sett en irl.

Har ju testat gwg-1k som Ă€r lite för tjock, gwg-b1k som Ă€r lite för lĂ„ng l2l sĂ„ fĂ„r lĂ€r bli en 2k sĂ„ smĂ„ningom se om den Ă€r perfekt 😅
 
Grym den dÀr! Var inte sÄld pÄ just det fÀrgschema först men Àndrat mig efter att ha sett en irl.

Har ju testat gwg-1k som Ă€r lite för tjock, gwg-b1k som Ă€r lite för lĂ„ng l2l sĂ„ fĂ„r lĂ€r bli en 2k sĂ„ smĂ„ningom se om den Ă€r perfekt 😅
De har samma L2L mÄtt men B1K ser smidigare ut Àn 2K pÄ handleden.
 
Grym den dÀr! Var inte sÄld pÄ just det fÀrgschema först men Àndrat mig efter att ha sett en irl.

Har ju testat gwg-1k som Ă€r lite för tjock, gwg-b1k som Ă€r lite för lĂ„ng l2l sĂ„ fĂ„r lĂ€r bli en 2k sĂ„ smĂ„ningom se om den Ă€r perfekt 😅
 
De har samma L2L mÄtt men B1K ser smidigare ut Àn 2K pÄ handleden.
Se dÀr trodde den var lite kortare, har testat 2k en kort stund och tyckte den satt bra. B1k skapligt med iof men bara om det var varmt ute, annars blev den för tajt/slapp.
TÀnkte precis tipsa om den dÀr. Bra pris.

Sett den, men inte aktuellt med köp om inte b2100 flippas och det ska den inte Ă€n iaf 😅🙈
 
Tillbaka
Topp