• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God onsdag pĂ„ er alla 🙂
IMG_20240731_065838.jpg
 
100% nöjd med min variant av trÄksuben.
Men Ă€r det inte dax att bestĂ€lla ett mörkt armband/bezel bara för att...? 😜
Visst passar titanskal Àven pÄ stÄlisar?
stsc.jpg
Titan bezel passar men jag tror att det blir lite mismatch med silverfÀrgad knappar. Det kommer att se bÀttre ut med guldfÀrgad knappar. GuldfÀrgad knapparna passar Àven bra ihop med silver bezel som du har nu.
 
Oh dear. Jag har alltid sett det som att G-Shock verkligen inte Àr "jag". I förra veckan fick jag ett plötsligt infall att jag behövde en DW-H5600 och jag Àlskar den. Ser den inte som en smartklocka (haft en Apple Watch men gillade inte alls att ha en liten iPhone pÄ armen). Snarare en riktig klocka med nÄgra smarta funktioner. Jag vill gÀrna ha tillgÄng till stegrÀknare, notiser och pulsmÀtare emellanÄt.

Displayen Àr ocksÄ helt fantastisk, vilket jag aldrig nÄgonsin sagt om en negativ tidigare.

IMG_2908.jpeg


Jag kommer aldrig att ha den som snyggklocka, sĂ„ mycket kan jag sĂ€ga, men jag gillar Ă€ndĂ„ square-formatet mer Ă€n vĂ€ntat. Givetvis har jag nördat in lite pĂ„ 5000/5600-modellerna och bestĂ€llt en till mer "riktig" G-Shock. đŸ€ŠđŸ»â€â™‚ïž
 
Tillbaka
Topp