God onsdag pÄ er alla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul för hen, som Àven hÀmtade ut min gamla Gulfmaster med gula klÀder igÄr. SÄ nÄgon som Àr het pÄ gröten just nuGrattis nÄgon
Grattis nÄgon
Heads upJag har ju haft min duster med lukt frĂ„n bandet pĂ„ min GD-400-2. Ăttika, ketchup, kaffe, en svĂ€ng i diskmaskinen.. Yes. SĂ„ den Ă€r billig. Ăr typ nĂ„gon parfymdoft som sitter sedan förra Ă€garen som jag inte pallar.
En Saab 9-7?Körde förbi en SAAB pĂ„ E6âan idag. Den sĂ„g nyare ut, SUV-aktig, med texten âS A A Bâ stort över bagageluckan. Existerar den modellen? @roosterman
Kanske, kan bara bedöma den frÄn bagageluckanEn Saab 9-7?
Den vita Àr en 9-4X. Ruggigt ovanlig. Cadillac SRX i bottenEn Saab 9-7?
Titan bezel passar men jag tror att det blir lite mismatch med silverfÀrgad knappar. Det kommer att se bÀttre ut med guldfÀrgad knappar. GuldfÀrgad knapparna passar Àven bra ihop med silver bezel som du har nu.100% nöjd med min variant av trÄksuben.
Men Àr det inte dax att bestÀlla ett mörkt armband/bezel bara för att...?
Visst passar titanskal Àven pÄ stÄlisar?
Lysande, jag har redan köpt guldfÀrgade skruvar för bezeln.Titan bezel passar men jag tror att det blir lite mismatch med silverfÀrgad knappar. Det kommer att se bÀttre ut med guldfÀrgad knappar. GuldfÀrgad knapparna passar Àven bra ihop med silver bezel som du har nu.
Jag förvÀntade mig att se din spegelbild i glaset.. (vet inte varför jag tror att du Àr killen pÄ MAD-omslaget)Spegeldisplay Àr faktiskt coolt pÄ riktigt, speciellt i skuggan under körsbÀrstrÀdet