• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MRG-B2100D

1000019345.jpg
1000019348.jpg
1000019347.jpg
 
Bilden Ă€r frĂ„n nĂ€r jag och @Hans B 1955 kĂ€kade burgare, en blandning av bĂ„das klockor. ingen G-shock kvar alls men det Ă€ndras kanske snart 🙂 Vilka 🐾 har du kvar?

Bara tre grodor kvar. A1000C och XC plus den svarta som vi skickat mellan oss.

Letar efter en trevlig MRG. Köpte nÀstan en pÄ blocket, men det föll pÄ att Handelsbanken utan min vetskap hade satt Swish-grÀnsen till 10.000, utan möjlighet att höja direkt i appen. För att höja var man tvungen att vÀnta i tvÄ bankdagar och sÄ lÀnge var sÀljaren inte intresserad av att vÀnta. Helt begripligt.
 
Jag har ju "trÄksuben" sedan nÄgot Är. Tycker ju inte egentligen att den Àr trÄkig.

1000001558.jpg


Men det har ju kommit ut en ny modell. Precis samma klocka bara med lite fÀrg tillagt runtom skÀrmen. Vilken skillnad det blir. Och visst Àr den roligare!
Är sugen pĂ„ den och dĂ„ skulle "trĂ„ksuben" kunna bli beater...

1000001557.jpg
 
Senast Àndrad:
Bara tre grodor kvar. A1000C och XC plus den svarta som vi skickat mellan oss.

Letar efter en trevlig MRG. Köpte nÀstan en pÄ blocket, men det föll pÄ att Handelsbanken utan min vetskap hade satt Swish-grÀnsen till 10.000, utan möjlighet att höja direkt i appen. För att höja var man tvungen att vÀnta i tvÄ bankdagar och sÄ lÀnge var sÀljaren inte intresserad av att vÀnta. Helt begripligt.
Tre grodor rĂ€cker lĂ„ngt đŸ‘đŸŒ Surt, hoppas du hittar nĂ„gon annan MRG, fantastiskt fina klockor. Jag Ă€r vĂ€ldigt sugen pĂ„ MRG grodan men dom kostar mer Ă€n vad jag Ă€r villig att betala. Kanske hittar en begagnad vad det lider.
 
Bara tre grodor kvar. A1000C och XC plus den svarta som vi skickat mellan oss.

Letar efter en trevlig MRG. Köpte nÀstan en pÄ blocket, men det föll pÄ att Handelsbanken utan min vetskap hade satt Swish-grÀnsen till 10.000, utan möjlighet att höja direkt i appen. För att höja var man tvungen att vÀnta i tvÄ bankdagar och sÄ lÀnge var sÀljaren inte intresserad av att vÀnta. Helt begripligt.
Det gÄr vÀl swisha flera gÄnger?
Vad var det för MRG? 🙂
 
Tillbaka
Topp