Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Utskriven, men inte pÄ vÀg hem....
Det blir förhoppningsvis imorgon istÀllet
Det har varit en riktigt bra och skön semester innan strulet började. SOS fixar och donar med nytt boende och Àven flyget hem.Men sÄ otur du har haft! Hoppas du Àr nöjd med semestern ÀndÄ!
Det har varit en riktigt bra och skön semester innan strulet började. SOS fixar och donar med nytt boende och Àven flyget hem.
Men nu Àr jag iaf pÄ hotellet med @Roosterwife igen
Hur visste du att jag har skÀgg och glasögon??Text-to-video börjar fungera riktigt bra.
"A man and his collection"
Jag preciserade att det skulle vara enbart digitala klockor, men det struntade den i. Det krÀvde tre försök för att fÄ till "KS" pÄ tishan ocksÄ. Först envisades den med att skriva "KSS".
(Det Àr inget sjÀlvportrÀtt ifall nÄn skulle tro det , jag anvÀnde: "obese, happy, bald, bearded man, wearing a black t-shirt...")
Förresten, kul att höra att @roosterman Àr pÄ bÀttringsvÀgen. Hoppas ocksÄ det gÄtt bra för @dragonhf .
Har inte alla Klocksnackare det?Hur visste du att jag har skÀgg och glasögon??
Obese, bald...Text-to-video börjar fungera riktigt bra.
Jag preciserade att det skulle vara enbart digitala klockor, men det struntade den i. Det krÀvde tre försök för att fÄ till "KS" pÄ tishan ocksÄ. Först envisades den med att skriva "KSS".
(Det Àr inget sjÀlvportrÀtt ifall nÄn skulle tro det , jag anvÀnde: "obese, happy, bald, bearded man, wearing a black t-shirt...")
Förresten, kul att höra att @roosterman Àr pÄ bÀttringsvÀgen. Hoppas ocksÄ det gÄtt bra för @dragonhf .
Kan du fĂ„ honom att förvandlas till en tupp som gal PAKĂT ?Text-to-video börjar fungera riktigt bra.
Om man bara kommer hem frĂ„n den hĂ€r ön nĂ„n gĂ„ng sĂ„ finns det tydligen tvĂ„Kan du fĂ„ honom att förvandlas till en tupp som gal PAKĂT ?
wtf?Kan du fĂ„ honom att förvandlas till en tupp som gal PAKĂT ?
wtf?
"..just as he falls he suddenly transform into a white rooster that crows as the camera dolly zoom..."
Underbartwtf?
"..just as he falls he suddenly transform into a white rooster that crows as the camera dolly zoom..."
Ja, ibland sÄ följer den instruktionerna nÀstan perfekt, ibland struntar den i det mesta.Stunder dÄ fake / AI Àr grymt bra. :-D
Ăntligen har det löst sig med biljetter hemĂ„t sĂ„ inatt bĂ€r det ivĂ€g hemĂ„t igen
Skönt att höra!N
Ăntligen har det löst sig med biljetter hemĂ„t sĂ„ inatt bĂ€r det ivĂ€g hemĂ„t igen
Tycker Ă€ndĂ„ pak8 var fyndigtDen verkar ha problem med "Ă".
Ăr det gotlĂ€ndska kanske? PakÀÀjt!Tycker Ă€ndĂ„ pak8 var fyndigt