Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
jag har inte dubblett av GW-5000U men dÀremot köpte jag 2 extra gummiarmband och 2 extra bezels för att byta om dem blir slitnaVilka modeller har ni dubbletter eller till och med tripplar av ?
Har fastnat för GW5000U sÄ av den har jag tvÄ stycken.
Dela gÀrna med er
Tack!Imponerande
Har en fabless för GW-B5600 och GMW-B5000 ju...Vilka modeller har ni dubbletter eller till och med tripplar av ?
Dela gÀrna med er
Har en treenighetVilka modeller har ni dubbletter eller till och med tripplar av ?
Dela gÀrna med er
Har en treenighet
KvĂ€llstips, tror detta Ă€r billigtâŠ
Casio G-Shock GravityMaster GPS GPW-1000-4AER sÀljes i Solna | Blocket
2000 kr - Tillbehör - Solna - Samma som hÀr https://www.klockor.se/casio-g-shock-gravitymaster-gps-gpw-1000-4aer.htmlwww.blocket.se
Kan man ju bara sÀga grattisEfter ett bud sjÀlv sÄ blev det visst dags att testa Ànnu en Gravitymaster⊠Nog vÀl vÀrt att testa iaf, nog min favorit av alla gravitymodeller