Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanonpris ju!BÀttre att behÄlla och börja anvÀnda den Àn att ge bort pÄ ett dött KS
Var nere pÄ 3400 inkl frakt men det var inte lÄgt nog tydligen. Marknaden bestÀmmer. BÀttre att jag anvÀnder den sjÀlv, för fin Àr den.Kanonpris ju!
Nu saknas bara Kingen och DW-5000 sÄ har vi fÄtt ihop hela Street Spirit-serien idag
Jag byter till DW-5000 nÀr jag kommer hem om den inte dyker upp innanNu saknas bara Kingen och DW-5000 sÄ har vi fÄtt ihop hela Street Spirit-serien idag
Kan lösa Kingen efter jobbet, men @L&W borde kunna lösa den innan mig Vem har DWn??
Ingen King, men en moddad DW.Nu saknas bara Kingen och DW-5000 sÄ har vi fÄtt ihop hela Street Spirit-serien idag
Kan lösa Kingen efter jobbet, men @L&W borde kunna lösa den innan mig Vem har DWn??
à smÄlÀnnska innan dessI vÀntans tider. Dags att ladda ner gotlÀndska till Google translate innan vi kör pÄ.
StÀmmer. Men klarade mig utan att behöva prata med nÄn smÄlÀnningà smÄlÀnnska innan dess
Fö visst Äke du fvÄn OsskasshÀmn?
Mmmm, den mjuka stÄlisen Snyggt!!Vattenfiltret hade gÄtt vilse men nu hjÀlpte jag den
Lenare Àn lenastMmmm, den mjuka stÄlisen Snyggt!!
FortsÀtt upp till nÀsta port in i stan sÄ hittar du Klockia dÀrPÄ utflykt
Vattenfiltret hade gÄtt vilse men nu hjÀlpte jag den
VÀlkommen tillbaka!Lenare Àn lenast