Mysbelysning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja lite mÄndagsspa Àr inte felSer ut som du kör lerinpackning
HÀnger du i ena handen nÀr du startar timern med andra?GrepptrÀning och biceps idag efter mjölket
Praktiskt att anvÀnda timern idag nÀr jag hÀngde i chins rÀcke pÄ tid i 30 sek per set
Givetvis man Àr vÀl hardcoreHÀnger du i ena handen nÀr du startar timern med andra?
@roostermanZalando har rÀtt bra priset pÄ flera modeller just nu! Ytterligare 20% pÄ priset med koden SISTA20: https://www.zalando.se/man/g-shock/?camp=cw42_se_mss_cd_voucher_2024_41.
GÄr utmÀrkt att köra dumEn frÄga:
Kan man köra en GBX-100 som en "dumb watch" direkt ur lÄdan (aldrig anvÀnda BT öht), eller krÀver den nÄn sorts "uppstart" via appen?
GrÄ blÀcksvamp?Kan ingenting om svamp och gillar inte att Àta dem heller. Men jag blev nyfiken pÄ vad det hÀr Àr för sort, tycker de ser roliga ut.
Finns ju nÄgra i trÄden som Àr svampplockare, kanske nÄn av er kan upplysa mig
Ta med ett knippe sÄ testar vi med hamburgaren nÀsta gÄng, kan bli kul!Kan ingenting om svamp och gillar inte att Àta dem heller. Men jag blev nyfiken pÄ vad det hÀr Àr för sort, tycker de ser roliga ut.
SÄ lÀnge ni inte tar nÄgon starköl till sÄ kanske det gÄr..Ta med ett knippe sÄ testar vi med hamburgaren nÀsta gÄng, kan bli kul!
LÄter helt perfekt, kan rÀkna pÄ en hand hur mÄnga gÄnger per Är jag dricker alkohol.SÄ lÀnge ni inte tar nÄgon starköl till sÄ kanske det gÄr..
I Àten eller rökt form??SÄ lÀnge ni inte tar nÄgon starköl till sÄ kanske det gÄr..
Skulle kunna vara en grÄ blÀcksvamp.Kan ingenting om svamp och gillar inte att Àta dem heller. Men jag blev nyfiken pÄ vad det hÀr Àr för sort, tycker de ser roliga ut.