Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!Jo, helt rÀtt rÀtt bra skick för att vara ifrÄn 2012
Dags för den traditionella tvÀtten!
TvÀtt klar, nu ÄterstÄr ihop monteringen
Var ju sju klart att man mÄste köpa denna med "köp nu" priset för att inte missa denna limited (om nu hemsidan ja sÄg stÀmmer)
Vet att jag aldrig sett denna tidigare pÄ K&S eller FB osv, sÄ men vet att de finns en till pÄ forumet och tyckte den sÄg cool ut, men nÀr den Àntligen sÄgs var de bara p köpa
sökte lite pÄ forumet nu och du hade ju tydligen GXW, den vÀrre modellen köpte du den ny nÀr det nu vÀl var?Mycket bra!
Ja det stÀmmer. Min Àr en GXW. HÀr Àr alla MB6 King samlade. Förutom de 3 lÀngst ner till höger.sökte lite pÄ forumet nu och du hade ju tydligen GXW, den vÀrre modellen köpte du den ny nÀr det nu vÀl var?
Lite modell bilder
Daamn, mÄnga GXW du har... Oranga Àr ocksÄ en snygg/cool modellJa det stÀmmer. Min Àr en GXW. HÀr Àr alla MB6 King samlade. Förutom de 3 lÀngst ner till höger.
Ăr det seven lucky gods nere till vĂ€nster?Ja det stĂ€mmer. Min Ă€r en GXW. HĂ€r Ă€r alla MB6 King samlade. Förutom de 3 lĂ€ngst ner till höger.
Börja se ett mönster av King trend i trÄdenTorsdaG
King Àr alltid rÀttBörja se ett mönster av King trend i trÄden
Ahhhh, sÄ du knep en 2200 Den dÀr satt jag o kolla pÄ bÄde en och tre ggr igÄr Men har sjÀlvbehÀrskat Àn sÄ lÀnge inte klickat pÄ köpknappen.GA-2200NN-1AER
Japp Riktigt trevlig, extremt lÀtt. Har ingen 2200 förut och man ser vÀl sÀllan den modellen hÀr i trÄden? 632 kr med frakt, kunde inte lÄta bli!Ahhhh, sÄ du knep en 2200 Den dÀr satt jag o kolla pÄ bÄde en och tre ggr igÄr Men har sjÀlvbehÀrskat Àn sÄ lÀnge inte klickat pÄ köpknappen.
Men om @Nygren skulle tröttna pÄ sin betong-stÄlis sÄ vete fasen.....
Seven lucky gods King Ă€r blĂ„.Ăr det seven lucky gods nere till vĂ€nster?
Brandosa lÄter nÀstan som en pizzavarisntPakÀÀt! BestÀllde i gÄr, sÄ snabbt gick det frÄn Brandosa
Det Àr vÀl five tiger generals? Det var nog GX-56SLG jag menade men den har ju inte mörka magin heller sÄSeven lucky gods King Àr blÄ.
Ah just det. Du har rÀtt. Jag blandade ihop dem.Det Àr vÀl five tiger generals? Det var nog GX-56SLG jag menade men den har ju inte mörka magin heller sÄ
Just nu sitter den sĂ€kert, men det senaste Ă„ret har jag tröttnat pĂ„ det mesta. Ăven sĂ„dant som jag trodde satt stensĂ€kertAhhhh, sĂ„ du knep en 2200 Den dĂ€r satt jag o kolla pĂ„ bĂ„de en och tre ggr igĂ„r Men har sjĂ€lvbehĂ€rskat Ă€n sĂ„ lĂ€nge inte klickat pĂ„ köpknappen.
Men om @Nygren skulle tröttna pÄ sin betong-stÄlis sÄ vete fasen.....
Det gjorde du!Hörde jag King förresten?