• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

image.jpg
Godmorgon frÄn kylrummet
 
Jo, helt rĂ€tt :) rĂ€tt bra skick för att vara ifrĂ„n 2012 👌

1000005523.jpg
1000005524.jpg
1000005525.jpg


Dags för den traditionella tvÀtten!

1000005526.jpg
1000005527.jpg


TvĂ€tt klar, nu Ă„terstĂ„r ihop monteringen 👍

1000005528.jpg
1000005529.jpg
1000005530.jpg


Var ju sju klart att man mĂ„ste köpa denna med "köp nu" priset för att inte missa denna limited (om nu hemsidan ja sĂ„g stĂ€mmer) 😋

Vet att jag aldrig sett denna tidigare pĂ„ K&S eller FB osv, sĂ„ men vet att de finns en till pĂ„ forumet och tyckte den sĂ„g cool ut, men nĂ€r den Ă€ntligen sĂ„gs var de bara p köpa đŸ’Ș
Mycket bra! 👍
 
Ahhhh, sÄ du knep en 2200 :D Den dÀr satt jag o kolla pÄ bÄde en och tre ggr igÄr:) Men har sjÀlvbehÀrskat Àn sÄ lÀnge inte klickat pÄ köpknappen.
Men om @Nygren skulle tröttna pÄ sin betong-stÄlis sÄ vete fasen.....;)
Japp 😃 Riktigt trevlig, extremt lĂ€tt. Har ingen 2200 förut och man ser vĂ€l sĂ€llan den modellen hĂ€r i trĂ„den? 632 kr med frakt, kunde inte lĂ„ta bli! 😄
 
Ahhhh, sÄ du knep en 2200 :D Den dÀr satt jag o kolla pÄ bÄde en och tre ggr igÄr:) Men har sjÀlvbehÀrskat Àn sÄ lÀnge inte klickat pÄ köpknappen.
Men om @Nygren skulle tröttna pÄ sin betong-stÄlis sÄ vete fasen.....;)
Just nu sitter den sĂ€kert, men det senaste Ă„ret har jag tröttnat pĂ„ det mesta. Även sĂ„dant som jag trodde satt stensĂ€kert 😊

Men den svarta grodan hÀnger med fortfarande, efter en kort utflykt till annan medlem.

IMG_1942.jpeg
 
Tillbaka
Topp