Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vem det Àn var sÄ blir det garanterat en lyckligare person, jag har samma spec pÄ min 56105610 n rök fort nÄgra minuter tog det
Fasen ocksÄ nu mÄste jag köpa en kombilÀnk till sÄ man kan bygga ihop nÄgot mer framöver.
SÄ nöjd med gw5000
KombilÀnk is da shit som en del sÀgerVem det Àn var sÄ blir det garanterat en lyckligare person, jag har samma spec pÄ min 5610
5610 n rök fort nÄgra minuter tog det
Fasen ocksÄ nu mÄste jag köpa en kombilÀnk till sÄ man kan bygga ihop nÄgot mer framöver.
SÄ nöjd med gw5000
Priserna ser nÀstan för bra ut för att vara sanna. Men fina omdömen pÄ Trustpilot och enligt sökning pÄ Google en del av Footway. Kanske vÀrt att testa?!Godmorgon alla!
Ăr brandosa.com Ă€kta? SĂ„g att dom har fina priser pĂ„ nĂ„gra G-shock
FÄr man loss en Street-metalloak för dom pengarna Àr det bara att gratuleraGodmorgon alla!
Jag chansade. Fick dessutom en rabattkod pÄ 10 procent. 1064 ink frakt. Det var Footway som debiterade kortet. Hittills verkar det seriöst.FÄr man loss en Street-metalloak för dom pengarna Àr det bara att gratulera
Nu har brandfield tagit emot mina bilder pÄ bandet. Nu ska de skickas internt till nÄgon annan avdelning kommer ta upp till fem dagar till. Det den avdelningen ska göra Àr att kolla vilket band som Àr rÀtt för klockan
Det hade varit det absolut smidigaste. Men det verkar som det ska bli retur. Vet i fasen men det kÀnns som jag har ledsnat pÄ bÄde dem och klockan nu efter denna historienDet Àr inte mer Àn rÀtt att de fixar fram rÀtt band till klockan och skickar det gratis till dig.
Tack för tipset, det blev ett kööööpGodmorgon alla!
Godmorgon alla!
AlltsÄ nu fick jag koppla in en till mus, för det Àr tvÄ fingrar som svÀvar över köpknapparna...Godmorgon alla!
Brandosa = Buyee i ditt fall ju
Najs! DÄ har vi att se fram emot en vecka med en pakÀÀÀtöppning om dan!