SÄ kan vi inte ha det nÀr det Àr -fredagMycke MRG b5000 i trÄden nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ kan vi inte ha det nÀr det Àr -fredagMycke MRG b5000 i trÄden nu
De va förr detSÄ kan vi inte ha det nÀr det Àr -fredag
Plogen pÄhÀngd för Ànnu en hÄrd arbetsdag.
Ăr MR-G square borstade? Riktigt snyggt
Ja, det Ă€r den. Förutom ytan pĂ„ bezel Ă€r blankpolerad. Riktigt snyggt Ă€r den men vĂ€ldigt kĂ€nslig för repor.Ăr MR-G square borstade? Riktigt snyggt
Heads up för ovanstÄende B5000 Legend of Steel! Limiterade varianten med stor box och oanvÀnd G-shock korthÄllare. Finns i PM. -Sà LD-
Svart stÄlis efter ett blygsamt trÀningspass.
MÄndagskaffe pÄ en fredag?Landat-pÄ-hotell-och-korkat-upp-G
Iskaffe om jag fÄr beMÄndagskaffe pÄ en fredag?
Vaaa, jag som sitter och vÀntar pÄ samma... Nej dÄ har jag somnat i tv-soffan 100%Skulle egentligen lÀgga mig tidigt idag. Men det blir lite nattsudd framför TVn.
Fast jag fick just reda pÄ att sjÀlva matchen kan börja först mot 5-tiden. SÄ fÄr se hur jag gör...
Vaaa, jag som sitter och vÀntar pÄ samma... Nej dÄ har jag somnat i tv-soffan 100%
Inte Tysons matcher iafdet stÄr att det ska pÄgÄ i 4tim och 35min och sÄ lÄng boxningsmatch finns vÀl inte?
DÀr har man varit de har ju sÄdana dÀr "Boda Borg" liknande precis till höger.. dÄ fick GWG vara medGod morgon everyhopa
Den dÀr med GW-B5600-modulGodmorgon, pÄ vÀg ut mot en förmiddagspromenad.
Den dÀr med GW-B5600-modul
Fast pÄ ett sett tur att den "bara" Àr en DW.. För annars hade jag ju vart tvungen att köpa en