Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Livet pÄ landetMagisk bild
Ăr de liknande case pĂ„ den i infĂ€stning jĂ€mfört mot square, i annonsen stĂ„r det specifikt att den Ă€r till squareKinalĂ€nk pĂ„ DW-66/6900⊠hmmâŠ
Jag va sen pÄ bollen de dör blev ju asbra
LĂ€nken satt liiiite lös vid infĂ€stningen pĂ„ 66-an, en halv millimeter lös mellan lĂ€nkens mitt och bottenlocketâŠ. men pĂ„ 56-an sitter den bergsĂ€kert.Ăr de liknande case pĂ„ den i infĂ€stning jĂ€mfört mot square, i annonsen stĂ„r det specifikt att den Ă€r till square
Grattis! Fasiken va schysst!SÄdÀr Àntligen med silver MRG square igen ca 1,5 Är sen jag klickade hem en ny pÄ klockmagasinet. SÄ galet nöjd dÄ jag jagat en silver ett bra tag.
Stort tack @Ploprof för bytet.
Nu Àr bonden mer Àn glad och glada bönder vill samhÀllet ha
Japp jag vÄgarGrattis! Fasiken va schysst!
VÄgar du rocka den dÀr nu?
Har du kvar din?Grattis! Fasiken va schysst!
VÄgar du rocka den dÀr nu?
Vilken lyxlÄda fin fintJajamÀn. Ganska trevlig lineup.
Var köpte du den? Nöjd med produkten?Onsdag och efter jobbet blev det att hĂ€mta ut PAKĂĂĂT!
En klockrulle?
Nej, inte det. En handsledsrulle!
Den har ett friktionsmotstÄnd som gÄr att stÀlla in steglöst frÄn lÀtt till att man inte orkar rubba den.
Offroad aktigt med vit text pÄ svart bottenGod fredag
Dessutom vÀl camuflerat grönt camo runt displayenOffroad aktigt med vit text pÄ svart botten
Mycke MRG b5000 i trÄden nu