Hur hinner du meka nÄt med dom dÀr tvÄ pÄ plats????MekhjÀlp x2 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur hinner du meka nÄt med dom dÀr tvÄ pÄ plats????MekhjÀlp x2 idag
Ser jÀkligt bra utHittar man ingen att köpa sÄ fÄr man vÀl göra sin egna
Tack tack. Blev rÀtt nöjd mÄste jag sÀgaSer jÀkligt bra ut
Junior tar ju rast ibland som tur Àr.Hur hinner du meka nÄt med dom dÀr tvÄ pÄ plats????
Jag har bÄda. Guld Àr bÀttre pÄ bild, silver bÀttre i verkligheten.Men Àr inte guld lite coolare pÄ denna
Jag tÀnker i samma banor, funderar pÄ att vÀxla modulerna i dem.En silver kristallare med positiv display tror jag hade vart mumma
Cool! Högg för sent pÄ den dÀr och vÄgad modHittar man ingen att köpa sÄ fÄr man vÀl göra sin egna
Det dÀr ser ju fint ut. Var fick du tag pÄ kitet, det finns vÀl mÄnga försÀljare. Man kan bli lite tveksam pÄ kvalitetFick hem första kitet idag. Positivt överraskad. Lite vÀl glossy kanske.
O jag hade 3 st gwg 1000 för nÄgra veckor sen nu bara 1Peggy-lördag.
SpÀnnande hobby det hÀr, för nÄgra veckor sedan hade jag en gwg-1000, nu Àr det tre..
Tre olika lumes ocksÄ.
Det dÀr ser ju fint ut. Var fick du tag pÄ kitet, det finns vÀl mÄnga försÀljare. Man kan bli lite tveksam pÄ kvalitet
Tack tack. Blev rÀtt nöjd mÄste jag sÀga
Skruvade isÀr lÀnk och stoppade den och bezel i en proteinshaker som jag lagt en nÀve grus i. SÄdant dÀr grus man lÀgger ut pÄ isen pÄ vintern för att inte halka. Fanns ju i en lÄda pÄ gÄrden hÀr liksomFörstÄr jag! Hur gjorde du?