• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Plogen pÄhÀngd för Ànnu en hÄrd arbetsdag.
1000040076.jpg
1000040087.jpg
Det verkar som om alla bönder i mina hemtrakter har plogat alla fÀlt sjukt mycket i Är. De har verkligen bökat runt i myllan denna höst, mer Àn vanligt kÀnns det som. Jobbar alla efter samma kalender? Klocka för topic.
1000013232.jpg

Det verkar som om alla bönder i mina hemtrakter har plogat alla fÀlt sjukt mycket i Är. De har verkligen bökat runt i myllan denna höst, mer Àn vanligt kÀnns det som. Jobbar alla efter samma kalender? Klocka för topic.
1000013232.jpg
Man vill hinna med sĂ„ mycket som möjligt innan vintern, mĂ„nga höstsĂ„r ju ocksĂ„ och detta Ă„ret va ju gynnsamt pga av vĂ€ldigt vackert vĂ€der pĂ„ hösten. SjĂ€lv höstsĂ„r jag inget utan det blir harvning och sĂ„dd i vĂ„r och förhoppningsvis lite tjĂ€le sĂ„ jordkokorna gĂ„r sönder fint i vĂ„r 👍
Nu kÀk o snart ska MRG fÄ bada
1000040813.jpg

Tillbaka
Topp