• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

RÄkade av en slump förstora bilden jag tog i traktorn förut indexen pÄ denna leker rejÀlt
1000041156.png

Hej alla! TÀnkte dela med mig av bilder och tankar kring Casio G-Shock GBM-2100 som jag har haft i nÄgra mÄnader nu. NÀr jag först sÄg "Casioak"-modellerna visste jag direkt att jag ville ha en. Jag var ute efter en variant med boett i stÄl, gummiband och solcellsladdning. Just den hÀr modellen hade allt jag var ute efter.

Efter att ha testat alla fÀrger i butik fastnade jag för den gröna. Ett litet minus Àr dock displayen, som kan vara svÄr att lÀsa i vissa ljusförhÄllanden. Det Àr ofta lÀtt ÄtgÀrdat genom att justera vinkeln pÄ armen lite, sÄ det Àr inget som stör mig sÀrskilt mycket i vardagen.

Överlag Ă€r jag riktigt nöjd med GBM-2100.

Bilagor

• gbm_2100_green.jpg
    gbm_2100_green.jpg
    789.3 KB · Visningar: 4
  • 20241017_101345.jpg
    20241017_101345.jpg
    619.3 KB · Visningar: 2
Hej alla! TÀnkte dela med mig av bilder och tankar kring Casio G-Shock GBM-2100 som jag har haft i nÄgra mÄnader nu. NÀr jag först sÄg "Casioak"-modellerna visste jag direkt att jag ville ha en. Jag var ute efter en variant med boett i stÄl, gummiband och solcellsladdning. Just den hÀr modellen hade allt jag var ute efter.

Efter att ha testat alla fÀrger i butik fastnade jag för den gröna. Ett litet minus Àr dock displayen, som kan vara svÄr att lÀsa i vissa ljusförhÄllanden. Det Àr ofta lÀtt ÄtgÀrdat genom att justera vinkeln pÄ armen lite, sÄ det Àr inget som stör mig sÀrskilt mycket i vardagen.

Överlag Ă€r jag riktigt nöjd med GBM-2100.
VÀlkommen in i trÄden och gratulerar i efterskott till en fin klocka!

Tillbaka
Topp