Flygplans-G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
För en som vill ha en istÀllet för ny sÄ tycker jag priset Àr bra. Den Àr i mycket gott skickBra, lite mkt men bra
Sa ju att priset var bra, inte tillrÀckligt för mig dock men bra pris.För en som vill ha en istÀllet för ny sÄ tycker jag priset Àr bra. Den Àr i mycket gott skick
Blev den sÄ jÀkla bra av att skaka med sandningsgrus?Laddar upp inför hockeyn med denna. Man behöver i alla fall inte vara rÀdd för att slÄ i denna och fÄ repor
Yes sir!Blev den sÄ jÀkla bra av att skaka med sandningsgrus?
Blir nog och behÄlla. innan jul Àr vÀl inte den bÀsta timingen och sÀlja heller heheSa ju att priset var bra, inte tillrÀckligt för mig dock men bra pris.
FÄr slÀnga ner MRG squaren i 4-8 gruset o skaka medYes sir!
NÄgra fler kronor som du slÀnger ner i shakern dockFÄr slÀnga ner MRG squaren i 4-8 gruset o skaka med
MÄste sÀga den blev jÀkligt bra den du gjordeNÄgra fler kronor som du slÀnger ner i shakern dock
Tack! Det blev faktiskt bÀttre Àn vad jag trodde att det skulle bli, sÄ jag Àr helnöjdMÄste sÀga den blev jÀkligt bra den du gjorde
NÀr du svarade första gÄngen hur du hade gjort sÄ trodde jag att det var ett skÀmt sÄ jag vÄga inte kommentera dÄTack! Det blev faktiskt bÀttre Àn vad jag trodde att det skulle bli, sÄ jag Àr helnöjd
Heh, nÀ tajmingen att sÀlja nu Àr nog sisÄdÀrBlir nog och behÄlla. innan jul Àr vÀl inte den bÀsta timingen och sÀlja heller hehe
Som tur Àr jag inte desperatHeh, nÀ tajmingen att sÀlja nu Àr nog sisÄdÀr
Skulle den ramla ner under femsiffrigt Àr det ju annat för dÄ Àr det löjligt billigt
Ha ha, ja det skulle man ju faktiskt kunna tro. Men jag lovar, det var sÄ jag gjordeNÀr du svarade första gÄngen hur du hade gjort sÄ trodde jag att det var ett skÀmt sÄ jag vÄga inte kommentera dÄ
Jag vÀntade pÄ att nÄgon annan skulle kommentera.
Oldschool varianten va helt klart lyckad och ett bra sÀtt o fÄ en aged ip pÄ
Ăl drick mjölk pöjk sĂ„ blir man stark@Ploprof messade mig nyss om att Norrlands ljus öl inte Ă€r att dricka riktig öl. Vill bara att alla ska veta att jag bantar och den innehĂ„ller minst kalorier enligt bolaget. Dock tar jag igen dom kalorierna med chips nu. SĂ„ hoppas jag Ă€r förlĂ„ten.
VÀlkommen över till the Dark side!SÄna hÀr personer gillar vi!