Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jepp. Skulle sÀga att dom ser vÀÀÀÀldigt lika utNÄgon som vet om bandet till GA-1000 passar GA-1100? @roosterman du mÄste vÀll Àga bÄda modellerna![]()
Efter att ha burit Traska varje dag pÄ jobbet senaste veckan sÄ kÀnner jag ju att jag saknar G-shocktrÄden.
SÄ tar pÄ mig G-shock pÄ kvÀllen.
![]()
Dessa fick jag hem idag. Handtag som gÄr att koppla pÄ ett rÀcke, en stÄng, eller som ett vanligt handtag och koppla till cable crossen.
Jag har 3 olika vinklar att variera mellan och möjlighet att undvika den mest pÄfrestande vinkeln för handlederna man fÄr med rak stÄng/rÀcke(sÀrskilt med handflatorna mot kroppen).
NÀr man kör chins kan man vÀlja helt steglöst breddutförande.
![]()
![]()
![]()
TĂ€nker att det Ă€r en bra fördel med att köra chins i romerska ringar, dĂ„ fĂ„r kroppen vĂ€lja vinkeln sjĂ€lv. Dock vĂ€ldigt mkt jobbigare att köra dips i ringar, men det Ă€r en annan historiaâŠ
Det gÄr fortare att byta om man gör det pÄ vintern!Luftigt i huset idag...
![]()
![]()
Ohhhh, det dÀr Àr ju en vÀldigt trevlig hög RangemansNÄgon som Àr sugen pÄ en Rangeman? Dra ett pm, sjÀlvklart bra priser i trÄden.
![]()