• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! Första mÄndagen i december och det Àr inte bÀttre Àn att man mÄste övervinna gravitationen idag igen.

1000000493.jpg

KĂ€nns som jag varit borta frĂ„n trĂ„den i en evighet, det visar sig vara 9 dagar 😅.
LĂ„ng historia kort, nya familjeförhĂ„llanden tar mycket kraft och dĂ„ har aktiviteten hĂ€r fĂ„tt stryka pĂ„ foten. Men tro inte att jag övergivit er, gĂ„r bara pĂ„ sparlĂ„ga ett tag. Ta hand om er ♄
1000011272.jpg

KĂ€nns som jag varit borta frĂ„n trĂ„den i en evighet, det visar sig vara 9 dagar 😅.
LĂ„ng historia kort, nya familjeförhĂ„llanden tar mycket kraft och dĂ„ har aktiviteten hĂ€r fĂ„tt stryka pĂ„ foten. Men tro inte att jag övergivit er, gĂ„r bara pĂ„ sparlĂ„ga ett tag. Ta hand om er ♄
1000011272.jpg
Vi Ă€r hĂ€r nĂ€r du kommer tillbaks👍😀

Jag Àr förundrad över hur priserna kan skilja mellan olika butiker. Och hur olika angivelserna pÄ rekommenderat eller normalpris kan vara.
HĂ€r Klockia:

1000000593.jpg

Och hÀr Klockmagasinet. De har legat lÄgt pÄ denna lÀnge nu.
Samtidigt hÀnder det att en butik som ligger högt pÄ en billigare modell kan ligga lÄgt pÄ en dyrare modell!
SÄ det gÀller att titta runt pÄ de erbjudanden som finns för tillfÀllet.

1000000594.jpg

Jag Àr förundrad över hur priserna kan skilja mellan olika butiker. Och hur olika angivelserna pÄ rekommenderat eller normalpris kan vara.
HĂ€r Klockia:

1000000593.jpg

Och hÀr Klockmagasinet. De har legat lÄgt pÄ denna lÀnge nu.
Samtidigt hÀnder det att en butik som ligger högt pÄ en billigare modell kan ligga lÄgt pÄ en dyrare modell!
SÄ det gÀller att titta runt pÄ de erbjudanden som finns för tillfÀllet.

1000000594.jpg
I detta fallet Àr det svensk butik mot finsk, olika avtal/vÀxelkurs spelar nog in

Tillbaka
Topp