Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vi Àr hÀr nÀr du kommer tillbaksKÀnns som jag varit borta frÄn trÄden i en evighet, det visar sig vara 9 dagar .
LÄng historia kort, nya familjeförhÄllanden tar mycket kraft och dÄ har aktiviteten hÀr fÄtt stryka pÄ foten. Men tro inte att jag övergivit er, gÄr bara pÄ sparlÄga ett tag. Ta hand om er
Passa pÄ nu ni som funderar pÄ GWG-2000!! Riktigt bra pris.- Sista chansen: 3900 inkl rekfrakt vid snabb och smidig affÀr (det Àr den 2/12 idag)
Zaladno hade nÄgra fina priser pÄ G-shock (20% extra rabbat)
Som jag skrev nÄgra tex m5610 för 940kr, eller GM-2110D för 2400krSkulle sÀga nÀstan alla höjdes med 20% frÄn priset som var igÄr
Dröm squaren! Den Àr snygg den dÀr!
Coolaste metall fyrkant tycker jag.Dröm squaren! Den Àr snygg den dÀr!
hade ja haft ekonomi hade ja gÀrna köpt @Elektriken som var ute pÄ K&S nyligenCoolaste metall fyrkant tycker jag.
I detta fallet Àr det svensk butik mot finsk, olika avtal/vÀxelkurs spelar nog inJag Àr förundrad över hur priserna kan skilja mellan olika butiker. Och hur olika angivelserna pÄ rekommenderat eller normalpris kan vara.
HĂ€r Klockia:
Och hÀr Klockmagasinet. De har legat lÄgt pÄ denna lÀnge nu.
Samtidigt hÀnder det att en butik som ligger högt pÄ en billigare modell kan ligga lÄgt pÄ en dyrare modell!
SÄ det gÀller att titta runt pÄ de erbjudanden som finns för tillfÀllet.